• Mijn moeder en vriendin meende dat ik na 4 breezers al om zou zijn ;w Nou, niet dus. Ik voel me nog primaaaaa.
    Alleen heb ik tranende ogen, maar dat kan ook van de hooikoorts zijn.

    Pap en mam vieren verjaardag, maar de kids zijn al naar huis dus ik heb niks te doen. Alleen volwassenen zijn er nog. Saaaaaai, i guess. En ja, dat wou ik jullie ff laten weten. Dit was serieus mijn 1e keer alcohol :/ Nou.. eigenlijk niet, heb wel eens stiekem bier gedronken... hehe.

    Dus.. hoe was jullie 1e keer alcohole? huh hoe schrijf je dat? Wat the fuck..


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn eerste keer alcohol kan ik me niet eens meer herinneren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik was toen nog niet zo oud, 12 ofzo.
    Op sinterklaas avond.
    Mn eerste flesje breezer x'D die klapte er wel in, ik lach om de zoveel tijd helemaal dubbel van het lachen met mn nicht.
    Als ik er aan terug denk moet ik nog lachen x)
    Nu kan ik redelijk goed tegen alcohol =]


    Vampire Heart.

    Verder dan een klein proefslokje is het bij mij nooit gekomen :'D
    En dan bedoel ik het equivalent van een kersenbonbon.


    No growth of the heart is ever a waste

    JyceDIAMONDS schreef:
    (...)hoezo niet? mijn pa wil juist met me drinken, waarschijnlijk om gewoon te kijken hoe ik erop reageer, want ze zijn er achter dat ik soms nogal raar deed na feestjes

    Haha, nou; mijn moeder is daar nogal streng in. & ze weet eigk niet dat ik al best wel vaak dronken ben geweest. En dat wil ik liever ook zo houden, want anders dan blijft ze jaren boos op me. $:
    Ik mag het wel van mijn vader drinken, hem maakt het juist niks uit. Maar ik moet dan wel m'n eigen kots opruimen. (klinkt ook weer zo lekker.. --" )

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 17:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Brazilie schreef:
    oké volgens mij hebben je moeder en vriendin toch gelijk :Y)
    Maha, idd.
    Nja, ik kan wel goed tegen alcohol, dusja. XD

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 17:09 ]


    http://ciinderella-.tumblr.com/