• Mijn moeder en vriendin meende dat ik na 4 breezers al om zou zijn ;w Nou, niet dus. Ik voel me nog primaaaaa.
    Alleen heb ik tranende ogen, maar dat kan ook van de hooikoorts zijn.

    Pap en mam vieren verjaardag, maar de kids zijn al naar huis dus ik heb niks te doen. Alleen volwassenen zijn er nog. Saaaaaai, i guess. En ja, dat wou ik jullie ff laten weten. Dit was serieus mijn 1e keer alcohol :/ Nou.. eigenlijk niet, heb wel eens stiekem bier gedronken... hehe.

    Dus.. hoe was jullie 1e keer alcohole? huh hoe schrijf je dat? Wat the fuck..


    I live for the applause, you will die for it.

    RescueMe schreef:
    Mijn eerste keer alcohol had ik van alles door elkaar gedronken en toen ging ik trampoline springen maar mijn richtings gevoel was weg. Ik had het tegen mijn moeder gezegd en die was niet zo blij -ik was niet dronken, maar mijn mams houdt niet van meisjes die veel drinken-, dus ik kreeg een verbod tot mijn 16e. En nu ben ik ondertusse3n 17, heb ik 2x veel gedronken maar zonder consequenties. Ik houd niet van veel drinken, ik weet niet ik vind het gewoon niet fijn. Vriendinnen van mij drinken wel veel en ik heb gewoon dan het gevoel dat ik nuchter moet blijven zodat ze veilig thuis komen;)... + zo lekker is het nou ook weer niet..

    Ik blijf ook altijd nuchter en dan let ik ook op m'n vriendinnen. Ben altijd bang dat er anders wat met hen gaat gebeuren. :')

    Ik vind het trouwens echt respect waard als je van 4 breezers aangeschoten kan worden :'D Ofja, mij lukt dat iig niet.


    -

    Genius schreef:
    Ik vind het trouwens echt respect waard als je van 4 breezers aangeschoten kan worden :'D Ofja, mij lukt dat iig niet.

    Same, het is meer limonade dan wat anders. :x

    Genius schreef:
    Ik vind het trouwens echt respect waard als je van 4 breezers aangeschoten kan worden :'D Ofja, mij lukt dat iig niet.
    Maar ik ben niet aangeschoten q_q ik vind het eigenlijk best vies. En die shotjes van 20% mag ik niet, PFUH. Epepep, dit is... 4% :/

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 23:30 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Same, het is meer limonade dan wat anders. :x

    Indeed, maar als je niks gewend bent dan heb je er ook sneller last van (cat)


    -

    Joker schreef:
    Nieteessssss D: Ik voel me echt prima! Alleen ik maak veel typenfouten die ik ondertussen verbeter 8D


    En waar zouden die door komen denk je?(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Breezer is limonade, in ieder geval voor mij. Daar word ik niet aangeschoten van. :'D
    Mijn eerste keer alcohol stelde niets voor, gewoon een paar slokjes. Eerste keer dronken zijn was wel leuk, de dingen die ik me herinner dan. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eh, ik had eens wijn van mijn moeder gedronken toen ik, like, elf was? Ik vond het in ieder geval wel vies.


    All this dampness is damp.

    Mijn eerste keer écht dronken? Haha. Toen had ik bijna gezoend met iemand, en dat is nog niet zo lang geleden. Maart?


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Uhm, ik ben nog nooit dronken geweest, maar mijn 1e keer alcohol weet ik niet eens meer. Ik dronk vroeger altijd van mn moeders Sambuca, en het laatste wat ik gehad heb is zo'n wannabe breezer, maar was wel fucking lekker <3 lekkerder dan breezer :9~


    It's not the same without you.

    HEARTCRASH schreef:
    Uhm, ik ben nog nooit dronken geweest, maar mijn 1e keer alcohol weet ik niet eens meer. Ik dronk vroeger altijd van mn moeders Sambuca, en het laatste wat ik gehad heb is zo'n wannabe breezer, maar was wel fucking lekker <3 lekkerder dan breezer :9~


    By any chance Smirnoff Ice?
    Want dat is geen wannabe breezer. Die is gewoon lekker.(cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    volgens de andere was ik dronken.
    maar ik voelde er niks van en ik kon alles nog gewoon herrinneren.
    oorzaak : 11 flugels achterelkaaar.


    Life is a beautiful struggle

    Eigenlijk dronk ik al toen ik best wel jong was, maar toen was ik niet echt dronken. Toen ik voor het eerst dronken was, was ik 15. Ik was op een feestje bij mijn beste vriendin, want ze gaf haar verjaardagsfeest. En ze had allemaal breezers en bier gekocht enzo. ~
    Toen na 6 biertjes, en 2 breezers; was ik down - dus dronken. Mijn vriend belde me, en een vriendin van me - die er toen ook was, nam mijn mobiel op en gaf me mijn mobiel. Ik zo doodleuk zeggen 'dat ik niet dronken was' terwijl ik in een lachbui was. Ik zag het best wel draaien, en ik was fockin' melig. Ik ging dingen zeggen, die ik normaal niet zou zeggen. (':
    Maar dat was toch niet de ergste dag/nacht, dat ik dronken was. Ik ken nog een ergere - echt een hele érge.
    Ik vind het eigenlijk best wel knap, dat ik toen niet overgegeven had. x'D

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 0:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toen ik 9 was en zonodig bier wou proeven omdat mn pa het dronk met een vriend haha. En het was goor man D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb eigenlijk nog nooit echt alcohol gedronken. Soms een slok bier, wijn of cava van mijn vader of moeder. Maar nog nooit echt eigenlijk :')


    Only losers can act the way you do