• Mensen probeer naar fanmeetings te gaan. Maakt niet uit waar. Hoe dichter we naar elkaar toegroeien, hoe beter we bestand zijn tegen haters. We gaan ons sterker voelen als we worden uitgescholden of wat dan ook. En dat is alleen maar beter voor jezelf. Ik kan je natuurlijk niet verplichten om naar fanmeetings te gaan, maar het is altijd leuk om zoiets mee te maken.
    Dat is een van de vele doelen van fanmeetings; mensen dichter naar elkaar toebrengen en zich amuseren. Dus please! Typ eens 'fanmeetings' in bij 'Zoeken' en zoek naar een fanmeeting in je buurt. Als er geen zijn dicht in je buurt, vraag dan aan je ouders of ze misschien willen voeren of zo. Je laat zo een unieke kans om andere fans te ontmoeten, liggen.

    xD

    Je hebt wel gelijk, maar ik kan heel vaak niet als de fanmeetings zijn xD Omdat ik dan vaak moet werken :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je hebt wel gelijk, maar ik kan heel vaak niet als de fanmeetings zijn xD Omdat ik dan vaak moet werken :)


    Jammer, maar je weet nooit

    xD

    Ben er een keer geweest..is leuk!!


    Why don't you break my heart

    Ben er een keer geweest..is leuk!!


    Zeker nog gaan!

    xD

    Ik wil altijd wel maar het is altijd zo ver weg zie je ik woon in Nederland in Flevoland [/Bij walibi] En het is meestel ergens in Belgie of ik kan niet!

    xxx


    I do not hook up.

    (...)

    Zeker nog gaan!

    xD
    Ja maar moet ook wel kunnen x'] bij zo'n andere was ik op vakantie dus ja xD


    Why don't you break my heart

    Ik wil altijd wel maar het is altijd zo ver weg zie je ik woon in Nederland in Flevoland [/Bij walibi] En het is meestel ergens in Belgie of ik kan niet!

    xxx


    Kijk toch maar eens, je weet nooit

    xD

    (...)Ja maar moet ook wel kunnen x'] bij zo'n andere was ik op vakantie dus ja xD


    Je weet nooit of je nog eens kan, hé.

    xD

    Hier in de buurt zijn ze ook wel is geweest :D

    ik ga nooit naar meetings, maakt niet uit wat. Ik val gewoon niet op ='D

    ik kan niet ik ben op kamp maar wilde wel ...

    t is 5 uur met de trein naar antwerpen voor mijn dus dat is geen doen vind ik ... dus t moet in nl zijn voor mij als ik kom ... en t is meestal in belgie


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik woon in het midden van Drenthe. Bij Assen. xD En de fanmeetings zijn heel vaak in het westen of zuiden van Nederland...

    je kunt ook overdrijven hoor.

    Ik wil altijd wel maar het is altijd zo ver weg zie je ik woon in Nederland in Flevoland [/Bij walibi] En het is meestel ergens in Belgie of ik kan niet!

    xxx


    Dat is wel jammer, maar als je eens kijkt weet je of er zijn in Nederland. Ik denk van wel, dus ga gewoon eens kijken.

    x Hann

    Hier in de buurt zijn ze ook wel is geweest :D


    Ben je geweest toen?

    x