• Mensen probeer naar fanmeetings te gaan. Maakt niet uit waar. Hoe dichter we naar elkaar toegroeien, hoe beter we bestand zijn tegen haters. We gaan ons sterker voelen als we worden uitgescholden of wat dan ook. En dat is alleen maar beter voor jezelf. Ik kan je natuurlijk niet verplichten om naar fanmeetings te gaan, maar het is altijd leuk om zoiets mee te maken.
    Dat is een van de vele doelen van fanmeetings; mensen dichter naar elkaar toebrengen en zich amuseren. Dus please! Typ eens 'fanmeetings' in bij 'Zoeken' en zoek naar een fanmeeting in je buurt. Als er geen zijn dicht in je buurt, vraag dan aan je ouders of ze misschien willen voeren of zo. Je laat zo een unieke kans om andere fans te ontmoeten, liggen.

    xD

    ik ga nooit naar meetings, maakt niet uit wat. Ik val gewoon niet op ='D


    Hoe bedoel je 'je valt niet op'?

    x

    er is er nooit een in myn buurt [twente,regio hengelo enz.]


    We can only learn to love by loving.

    ik kan niet ik ben op kamp maar wilde wel ...

    t is 5 uur met de trein naar antwerpen voor mijn dus dat is geen doen vind ik ... dus t moet in nl zijn voor mij als ik kom ... en t is meestal in belgie


    Kijk anders eens voor een fanmeeting (of meetingS) die wel passen. Je weet nooit of er zijn.

    x Hann

    je kunt ook overdrijven hoor.


    Ja, dat is wel een beetje waar, maar ik wil gewoon dat er veel mensen naar fanmeetings gaan. Ik ben vandaag naar eentje geweest en we waren maar met acht. Niet dat dat niet leuk was, maar als je met meer bent, is het altijd leuker.

    x Hann

    er is er nooit een in myn buurt [twente,regio hengelo enz.]


    Als je het goed op voorhand zegt tegen je ouders, kunnen die misschien voor vervoer zorgen.
    Het is maar een voorstel

    xD

    er is er nooit een in myn buurt [twente,regio hengelo enz.]

    Wij doen gewoon een Meeting in CineStar^^

    Ja meetings zijn leuk, maa rom het nou te doen om 'tegen de haters in te gaan' gaat kinda te ver :'D
    Ik ging zelfs naar Enschede (vanuit A'dam he) voor een TH meet. Once. Maar dat was gewoon voor de lol.

    Ja meetings zijn leuk, maa rom het nou te doen om 'tegen de haters in te gaan' gaat kinda te ver :'D
    Ik ging zelfs naar Enschede (vanuit A'dam he) voor een TH meet. Once. Maar dat was gewoon voor de lol.


    Ik wete niet of je in Nederland woont, maar hier in België zijn er erg weinig fans. Daarom wil ik de fans dichter naar elkaar toe laten groeien. Het is niet echt bedoelt tégen de haters, maar het is gewoon om ze te laten zien dat je fan bent. Het is nog altijd beter dat je te laten afkloppen door mensen die er niet tegen kunnne dat je fan bent.

    x

    Ik wil altijd wel gaan maar het is altijd zo ver en dan moet ik metro kaartje buskaartje enzo en nog meer kopen om dara te komen,, en me ma of pa hebben ook nooit zin om me te brengen ofzooo.. maar de volgende die er is ga ik wel proberen te komen als het echt niet veel te ver is.


    Nvt

    Ik wil altijd wel gaan maar het is altijd zo ver en dan moet ik metro kaartje buskaartje enzo en nog meer kopen om dara te komen,, en me ma of pa hebben ook nooit zin om me te brengen ofzooo.. maar de volgende die er is ga ik wel proberen te komen als het echt niet veel te ver is.


    Owkeej

    x Hann

    ;]


    Nvt