• Serieus ik wil weg uit Zweden man. We werden vanochtend verhoord door de politie omdat er blijkbaar twee mensen in het huis boven ons dood/vermoorden waren. Waarvan 1 een klein kind was. En ik ben omin bang nu omdat er dus een moordenaar is.D: i don't wanna die men DDDD: wie komt me even redden want ik ben facking bang (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Uhu. maar ik wil niet dat ik vermoord word. als er een seriemoordenaar is wil ik dat wel weten man. Dan pak ik het eerste vliegtuig terug naar Nederland man.


    Maak je niet teveel zorgen. Waarschijnlijk is het gewoon zoals we hier ook een tijd geleden hadden iemand die zijn problemen zat was. Eerst z'n vrouw/ex neergeschoten, en toen het kind omdat dat helaas in de buurt was. Het zou me niks verbazen als je er later achterkomt dat hij zelf ook af is.
    Of dat het een andere vorm van persoonlijke ruzie was.

    Ik zou je niet te bang maken hoor, natuurlijk, het is vervelend, maar laat je vakantie er niet door verpesten. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal aan de lopende band. Vaak heb je het ook niet eens door, tenzij het zoals bij jou vlakbij gebeurd. Maar als er echt dreiging is voor gevaar haalt de politie jullie heus op tijd weg. Dus gewoon jezelf vermannen. :P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Je zou voor minder weg willen, damn. 0o

    Bah, dat is echt eng. Ik zou niet eens meer kunnen slapen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    je meent het!

    Mixtape schreef:
    Je zou voor minder weg willen, damn. 0o

    Ik wou hier gister al weg man. dit geeft me des te meer reden om hier echt weg te willen D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eww ;ó
    Jammer dat dat je vakantie (ik neem aan dat je daar op vakantie bent?(krul)) daardoor word verpest, want Zweden is echt geweldig ;ó


    Alis volat propriis.

    omfg. :|


    Love is in the air'<3

    Antique schreef:
    Eww ;ó
    Jammer dat dat je vakantie (ik neem aan dat je daar op vakantie bent?(krul)) daardoor word verpest, want Zweden is echt geweldig ;ó

    Nou ik vind Zweden echt een saai kutland man. Er valt hier niks te doen. Alleen de jongens zijn lekker, en hier in Mjölby zijn er geen lekkere jongens D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik kom je halen.
    Gaan we daar lekker chillen in een ander huis.
    & lekkere jongens volgen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nou ik vind Zweden echt een saai kutland man. Er valt hier niks te doen. Alleen de jongens zijn lekker, en hier in Mjölby zijn er geen lekkere jongens D:

    I prefer the Swedish girls (cat) Maar daar gaat het niet om x'D Hmm, ik vind Zweden gewoon mooi en volgensmij zijn Zweden gezellig x'D -Denk ik gewoon hoor, kan gerust zijn dat het asociale honden zijn x'D


    Alis volat propriis.

    Antique schreef:
    (...)
    I prefer the Swedish girls (cat) Maar daar gaat het niet om x'D Hmm, ik vind Zweden gewoon mooi en volgensmij zijn Zweden gezellig x'D -Denk ik gewoon hoor, kan gerust zijn dat het asociale honden zijn x'D

    Ze zijn wel gezellig. toen ik in Stockholm was toen had ik daar 2 Zweedse jongens leren kennen en die waren omin lief&gezellig (krul) Maar na twee dagen ben je het hier gewoon zat, dan heb je het wel zo'n beetje gezien. :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ze zijn wel gezellig. toen ik in Stockholm was toen had ik daar 2 Zweedse jongens leren kennen en die waren omin lief&gezellig (krul) Maar na twee dagen ben je het hier gewoon zat, dan heb je het wel zo'n beetje gezien. :Y)

    Ah okay ^_^ Ghehe ik wil later in Noorwegen gaan wonen :"D Nwaha Zweedse boys hebben een leuk accent als ze Engels praten :9~


    Alis volat propriis.