• Afgelopen dagen kon je je inschrijven om in de nieuwe clip van Destine te zitten, die ze donderdag gaan filmen. Heb me natuurlijk meteen aangemeld en vandaag kreeg ik bericht dat ik erin zit. -dansje-

    Wie had er zich nog meer ingeschreven en zit er ook in? ^^

    Volgens mij heel wat, aangezien ze in de 013 gaan filmen. Volgens mij mag zelfs bijna iedereen erin die had ingeschreven. :'D

    Edit; it was amazing! <3 Klikkie.


    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 17:09 ]

    owh ik ga gelijk ff op me mail kijken

    edit: nope ik heb geen mail :O

    edit2: maar ik ben blij voor jou en veel plezier! =D

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 15:20 ]


    Nvt

    Disappointed schreef:
    owh ik ga gelijk ff op me mail kijken

    edit: nope ik heb geen mail :O

    edit2: maar ik ben blij voor jou en veel plezier! =D

    Ahw. ):

    Misschien krijg je die nog? Heb hem maar enkele minuten geleden aangekregen. :'D

    omg ja ik heb er 1 :O ff doorlezen O_O


    Nvt

    gefeliciteerd!


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Disappointed schreef:
    omg ja ik heb er 1 :O ff doorlezen O_O

    Zie je wel! _O_

    Volgens mij mag gewoon iedereen erin, aangezien ze in de grote zaal gaan filmen. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Zie je wel! _O_

    Volgens mij mag gewoon iedereen erin, aangezien ze in de grote zaal gaan filmen. :'D
    aaah cool x'D een kennis mag ook al x'D


    Nvt

    als ik donderdag niet de hele dag had moeten werken had ik me ook ingeschreven xD


    Never forget the things that make you smile

    Coool
    Ik mog niet van mn moeder -_-


    the world is filled with people that we dont understand

    Iets te ver weg, anders had ik me zeker weten aangemeld.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik had me aangemeld, en ik mag ook! (:
    -eerlijk gezegd heb ik vaag het vermoeden dat iedereen die zich had opgegeven mag. Haha.

    ik kan een vriendin niet van me bereiken waar ik dan zou mee reizen x'D damn.. gaan jullie met de trein? -voor mensen die gaan-


    Nvt

    Disappointed schreef:
    ik kan een vriendin niet van me bereiken waar ik dan zou mee reizen x'D damn.. gaan jullie met de trein? -voor mensen die gaan-


    Datzelfde probleem heb ik dus ook, die vriendin waar ik mee zou neemt haar telefoon dus niet op hehe. Ik heb nog geeen idee hoe ik daar ga komen. (nerd)

    Travesty schreef:
    (...)

    Datzelfde probleem heb ik dus ook, die vriendin waar ik mee zou neemt haar telefoon dus niet op hehe. Ik heb nog geeen idee hoe ik daar ga komen. (nerd)
    oeii x'D nja ik denk dat die vriendin van mij werken is.. xD maar ik had een idee van als er nou nog meer met de trein gaan ofz, om met ene groepje bij tilburg centraal af te spreken,, en vanuit daar met een groep daarheen xD?


    Nvt

    Ik zit er ook in _O_
    En de kans dat je in de videoclip zou zitten is 99% procent, zeiden de jongens zelf tegen Linda en mij op de kermis, dus best sneu as je bij die ene procent zit D:
    I'm a lucky bitz dat wij hun zo vaak tegenkomen :'D


    Alis volat propriis.

    Dat is zo cool, gefeliciteerd!! (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.