• Afgelopen dagen kon je je inschrijven om in de nieuwe clip van Destine te zitten, die ze donderdag gaan filmen. Heb me natuurlijk meteen aangemeld en vandaag kreeg ik bericht dat ik erin zit. -dansje-

    Wie had er zich nog meer ingeschreven en zit er ook in? ^^

    Volgens mij heel wat, aangezien ze in de 013 gaan filmen. Volgens mij mag zelfs bijna iedereen erin die had ingeschreven. :'D

    Edit; it was amazing! <3 Klikkie.


    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 17:09 ]

    Ik wilde achteraan gaan staan met Miq. in de hoop dat ik niet in beeld zou komen. Maar ik ben serieus alleeen maar gefilmd... dus ik ben benieuwd.

    En ja uiteindelijk toch maar meegedaan :'D. Laurens vond het goed als ik mee ging, dus (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Het was echt super, stond lekker bij Prodigy vooraan en we zijn vaak zat gefilmt dus ik ben echt benieuwd. En ik heb het nummer nu nog in mijn kop! XD

    en ik heb pijn, ben op mijn stuitje gevallen tijdens het broodjes voetbal XD


    -

    appelkirst schreef:
    Ik wilde achteraan gaan staan met Miq. in de hoop dat ik niet in beeld zou komen. Maar ik ben serieus alleeen maar gefilmd... dus ik ben benieuwd.

    En ja uiteindelijk toch maar meegedaan :'D. Laurens vond het goed als ik mee ging, dus (nerd)
    jou heb ik ook gezien! tot een paar keer toe, ik wou eerst nog naar je toe lopen maar had toch niet gedaan x'D

    &
    Prodigy schreef:
    (...)
    Nee, jou heb ik niet gezien, volgens mij. o.o
    Ik stond zeg maar wat meer naar het midden toe. :'D

    dan denk ik ook niet dat ik je heb gezien xD nja ik weet niet eigenlijk

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 15:47 ]


    Nvt

    Disappointed schreef:
    (...)
    dan denk ik ook niet dat ik je heb gezien xD nja ik weet niet eigenlijk

    Haha ja naja, ik heb niet echt op andere mensen gelet, omdat ik sowieso al bij mensen stond die ik voor het eerst zag en dus mijn aandacht vooral naar hen ging. :')