• Ik was zo aan het denken, dat wanneer we oud zijn zouden we dan nog hier allemaal op Quizlet zitten ? Ik denk het niet, maar stel je voor zie ons al als oude bommatjes verhalen schrijven zoals 'in den goeie ouwe tijd'. Maar stel dat we niet meer op Quizlet zouden zitten, zou je dan nog aan Quizlet denken of het totaal vergeten ? Ik denk dat ik het nooit echt ga kunnen vergeten omdat het me veel vriendschap heeft gebracht, maar ik zal er wel niet veel meer aan denken.
    En jullie ?


    The soul needs autumn.

    Ik ga het nooit vergeten, tenzij ik dement word natuurlijk :Y)

    Als je me dat vroeger vroeg, dan had ik gezegd: Ik vergeet het niet. Maar die leuke herinneringen van vroeger zijn helemaal vervaagd omdat ik het hier gewoon veel minder leuk vind. Dus ja, ik ga het zoiezo vergeten. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Jaaaaaa als goeie ouwe bommas voetbal-lovestories schrijven!! Wie doet er mee? :9~

    ik denk dat ik het neit vergeet.
    als ik opsta denk ik ; ik moet achter quizlet.
    als ik naar bed ga denk ik ; heb ik wel doei gezegd op quizlet.
    en ik heb ook vriendschappen opgebouwd. mijn bff heb ik via quizlet leren kennen en k zie haar nu elke vakantie.. en soms ook in het weekend.
    ik heb zowiezo ook nog 11 andere leren kennen die super aardig zijn en dat zijn ook goede vriendinnen geworden !
    dus ik denkdat ik quizlet nooit zou vergeten en altijd aan zou denken. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ik denk niet dat ik het zal vergeten. Zeker niet omdat ik hier ook mod ben (tegen die tijd waarschijnlijk ben geweest).
    Maar ik denk niet dat ik er nog op m'n 30e op zal zitten 8D Ik gok 25 maximaal. Maar waarschijnlijk zal ik er eerder niet meer opkomen.

    Ik vraag me echt af hoelang het blijft bestaan D:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk niet dat ik dat ga vergeten. Heb veel goeie herrineringen aan Quizlet hihi.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reassurance schreef:
    Ik weet zeker dat ik niet meer vergeet.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk dat later geen Internet zal zijn.(krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik weet 100% zeker dat ik Quizlet never nooit zal vergeten . <3


    -