• Ik was zo aan het denken, dat wanneer we oud zijn zouden we dan nog hier allemaal op Quizlet zitten ? Ik denk het niet, maar stel je voor zie ons al als oude bommatjes verhalen schrijven zoals 'in den goeie ouwe tijd'. Maar stel dat we niet meer op Quizlet zouden zitten, zou je dan nog aan Quizlet denken of het totaal vergeten ? Ik denk dat ik het nooit echt ga kunnen vergeten omdat het me veel vriendschap heeft gebracht, maar ik zal er wel niet veel meer aan denken.
    En jullie ?


    The soul needs autumn.

    Ik zou Quizlet never nooit vergeten
    Quizlet heeft mijn leven leuker gemaakt ^^


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Sutherland schreef:
    Ik heb hier ook ooit een topic over gemaakt, haha! Wat een toeval dat jij er ook opeens aan denkt! ;D
    En ik denk het wel. Ik denk, dat als het er nog zal bestaan, dat ik er zeker een keertje op zal komen om te zien wat er van geworden is. ;p


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik zou er niet meer op zitten, maar ik zou er zeker nog wel soms aan terug denken,
    maar een ding weet ik zeker, de mensen die heb leren kennen door Q. die vergeet ik zeker nei tmeer, dat voel ik! :3

    Whipple schreef:
    ik zou er niet meer op zitten, maar ik zou er zeker nog wel soms aan terug denken,
    maar een ding weet ik zeker, de mensen die heb leren kennen door Q. die vergeet ik zeker nei tmeer, dat voel ik! :3

    Amen :'D


    Alis volat propriis.

    Ik zal er zeker niet meer opzitten, maar ik wil het onthouden. Of ik het zal kunnen, is een andere vraag. (':

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 23:12 ]


    Only losers can act the way you do

    Santo schreef:
    (...)
    En stories schrijven over bompa Bill,Tom,Fernando,Nick,...
    ghaha :')


    En oude Villa, en Oude Casillas hahahahah.


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    (...)

    En oude Villa, en Oude Casillas hahahahah.


    Dat wil ik eigenlijk wel zien? -wbw- :9~


    Smiling but close to tears.

    Ik zal het niet vergeten, omdat ik hier altijd alles heb durven zeggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou het niet vergeten denk ik, maar of ik er dan nog op zit dat weet ik niet, denk het niet.(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Outlaw schreef:
    Ik denk dat ik het na verloop van tijd wel vergeet


    the world is filled with people that we dont understand

    Nee, ik weet zeker dat ik Q nooit ga vergeten. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zie mezelf nog wel als oma van 99 op Quizlet, eigenlijk (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet niet :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ga het niet vergeten door Quizlet heb ik mijn Beste Vriendin ontmoet en die vriendin betekent veel voor mij


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Quizlet ga ik nooit vergeten. (nerd)


    Some people make the world special just by being in it