• Mijn familie bezit hotels. Niet zo maar hotels… chique hotels. Dure hotels. Exclusieve hotels. Dan kun je vast al raden dat we niet één van de armste zijn. Er staat dan ook een enorme erfenis op mij te wachten.
    Mij.
    Émily Amaury Mercy.


    Sinds Russel wereldberoemd is, is de familie Mercy in de spotlights komen te staan. Iedereen kent de Mercy’s. Ik word sindsdien betaald om op evenementen te verschijnen, net als Paris Hilton. Ik laat het maar op me afkomen… ik weet niet goed hoe ik met deze publiciteit om moet gaan. Al denken mensen dat ik een enorme ego heb, ik blijf een voorzichtig persoon.


    Doen/Niet doen?

    Hij gaat over Justin Bieber btw.

    Niemand weet wat er in de Bahamas is gebeurd. Ik ook niet meer. Natuurlijk nog wel enkele dingen maar niet alle details. Als ik iets meemaak wat me overvalt, vergeet ik een groot gedeelte. Alsof ik het ergens in mijn gedachte wegstop en er niet meer aan wil denken. Terwijl dat juist niet het geval is. Ik wil het zo graag herinneren maar ik krijg het maar niet te zien. Ik word er gek van.
    Ik ga niet vertellen wat er in de Bahamas is gebeurd. Daar kom je waarschijnlijk zelf snel genoeg achter. Tot die tijd moet ik je met een vraagteken achterlaten.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 19:19 ]


    I recycle my thoughts.

    wat doen/niet doen?
    ik volg het niet helemaal ben ik bang D:


    waarom is het zo godse koud? :(

    Of ik het idee wel of niet zal doen (krul)


    I recycle my thoughts.

    doen ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Envoi schreef:
    doen ;p

    Yey!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 0:12 ]


    I recycle my thoughts.

    doen!


    Geen reclame, please.

    xKooks schreef:
    doen!

    Dankje! :)


    I recycle my thoughts.

    Doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Spain schreef:
    Doen.

    Danku!


    I recycle my thoughts.

    Extra stukje bijgevoegd (krul)


    I recycle my thoughts.