• "Hoi, van waar ben je?" "België" "Oké, laat dan maar"
    Ghahah. Er kwam een jongen naar ons in Spanje, uit Nederland. :'D Opzich vond ik het wel grappig, eigenlijk, maar dan nog. Wat is er mis met België? :'D
    Achja(;


    Some people make the world special just by being in it

    Ik hou van België, omdat Antwerpen een heeeele leuke shopstad is <3.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ze zeggen vaak dat belgen dom zijn

    Is niet zo ofso maarja..
    Die mensen zijn zelf dan als ze dat zeggen (:


    My heart is yours and so am I

    Jochemxlover schreef:
    Ze zeggen vaak dat belgen dom zijn

    Is niet zo ofso maarja..
    Die mensen zijn zelf dan als ze dat zeggen (:

    Hoeft niet ^^ Ze kunnen mij ook al tegen zijn gekomen x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Finished schreef:
    Ik weet het.
    In België zijn ze minder open en sociaal of in Nederland!

    Dat is veel te algemeen.


    007

    Ulybki schreef:
    Ik hou van België, omdat Antwerpen een heeeele leuke shopstad is <3.

    Hasselt ook :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik woon in België en ben er blij mee. :3


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Ik woon in België en ben er blij mee. :3

    Armani schreef:
    (...)
    Hoeft niet ^^ Ze kunnen mij ook al tegen zijn gekomen x)


    Ja oke (:
    Nou dan moeten ze mij nog niet tegen komen


    My heart is yours and so am I

    Jochemxlover schreef:
    Ze zeggen vaak dat belgen dom zijn

    Is niet zo ofso maarja..
    Die mensen zijn zelf dan als ze dat zeggen (:

    Wel grappig, want ons onderwijs is op een veel hoger niveau dan dat van jullie. En dat is niet dom bedoeld, maar dat is echt zo. En niet enkel van Nederland hoor, ook van andere landen.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik denk dat hij een oogje op je had en toen hoordde dat je zo ver woont maar snel geclucht na zijn blauwtje
    XXd
    IK en mijn rare verklaringen
    Maar er is niks met belgie vind ik behalve mischien het onderste stuk waar sommige met een raar accent praten vlaans ofzo maargoed niks met Belgie


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Er is niks mis met België. Ik vind sommige woorden echt geweldig. (: And your chocolate! :9~
    Het leukste blijft nog om mensen de betekenis van 'poepen' wijs te maken. -Ben er zelf ooit ook ingetrapt. ;$ -


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Oh, en mijn toekomstige schoonbroer studeert in Antwerpen en zegt, zoals ElNino al zei, dat het niveau daar veel beter is.
    So, ik heb respect. (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Hysterical schreef:
    Oh, en mijn toekomstige schoonbroer studeert in Antwerpen en zegt, zoals ElNino al zei, dat het niveau daar veel beter is.
    So, ik heb respect. (:

    Ghahah, goed dat je me gelooft, want iedereen uit Nederland gelooft me niet en word boos op me.
    Maar dat is vooral omdat wij alle vakken krijgen. Niet alle, maar we hebben zowiezo Geschiedenis, Wetenschappen, Aardrijkskunde,... En jullie niet? Ik dacht toch dat dat daarom een deel was? Ik weet het eigenlijk niet juist. Dus ik ga me nergens verder over uitspreken.

    (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Wat kan er nou slecht zijn aan een land vol van bier, chocolade, Brusselse wafels én diamanten?:'D
    Dat klinkt toch juist perfect?^^
    Plus Nederlanders zijn veel opener enzo dan Belgen, waardoor wij het beeld krijgen dat Nederlanders arrogant zijn omdat ze zo rechtuit zijn. (ik zeg niet dat jullie arrogant zijn, maar wij zijn gewoon niet zo open).
    Wij spreken trouwens accentloos, -in tegenstelling wat jullie zeggen- waardoor wij perfect accent van andere talen kunnen nadoen ^^.
    En ons onderwijs is nu eenmaal wat beter, wij moeten verplicht talen leren waardoor we ver vooruit komen. Plus iedereen die naar België komt zullen wij proberen verder te helpen in hun taal of in het Engels ofzo ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Wat kan er nou slecht zijn aan een land vol van bier, chocolade, Brusselse wafels én diamanten?:'D
    Dat klinkt toch juist perfect?^^
    Plus Nederlanders zijn veel opener enzo dan Belgen, waardoor wij het beeld krijgen dat Nederlanders arrogant zijn omdat ze zo rechtuit zijn. (ik zeg niet dat jullie arrogant zijn, maar wij zijn gewoon niet zo open).
    Wij spreken trouwens accentloos, -in tegenstelling wat jullie zeggen- waardoor wij perfect accent van andere talen kunnen nadoen ^^.
    En ons onderwijs is nu eenmaal wat beter, wij moeten verplicht talen leren waardoor we ver vooruit komen. Plus iedereen die naar België komt zullen wij proberen verder te helpen in hun taal of in het Engels ofzo ^^.

    Je laat hierdoor nederland stom uit zien ...(N)


    "The future belongs to those who prepare for it today.