• "Hoi, van waar ben je?" "België" "Oké, laat dan maar"
    Ghahah. Er kwam een jongen naar ons in Spanje, uit Nederland. :'D Opzich vond ik het wel grappig, eigenlijk, maar dan nog. Wat is er mis met België? :'D
    Achja(;


    Some people make the world special just by being in it

    Marshmellow schreef:
    Wat kan er nou slecht zijn aan een land vol van bier, chocolade, Brusselse wafels én diamanten?:'D
    Dat klinkt toch juist perfect?^^
    Plus Nederlanders zijn veel opener enzo dan Belgen, waardoor wij het beeld krijgen dat Nederlanders arrogant zijn omdat ze zo rechtuit zijn. (ik zeg niet dat jullie arrogant zijn, maar wij zijn gewoon niet zo open).
    Wij spreken trouwens accentloos, -in tegenstelling wat jullie zeggen- waardoor wij perfect accent van andere talen kunnen nadoen ^^.
    En ons onderwijs is nu eenmaal wat beter, wij moeten verplicht talen leren waardoor we ver vooruit komen. Plus iedereen die naar België komt zullen wij proberen verder te helpen in hun taal of in het Engels ofzo ^^.



    Jaja, daar ben ik het helemaal mee eens.


    Some people make the world special just by being in it

    TwarrenLin schreef:
    (...)
    Je laat hierdoor nederland stom uit zien ...(N)

    Is niet mijn bedoeling hoor, Nederland is toch ook goed?^^ Jullie zijn tenminste open ^^. En jullie hebben dan misschien wel de klompen, wat een beetje suf overkomt ofzo, maar het is toch een geweldige geschiedenis?^^ Oh en jullie hebben heerlijke gouda kaas. :9~


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ElNino schreef:
    (...)
    Ghahah, goed dat je me gelooft, want iedereen uit Nederland gelooft me niet en word boos op me.
    Maar dat is vooral omdat wij alle vakken krijgen. Niet alle, maar we hebben zowiezo Geschiedenis, Wetenschappen, Aardrijkskunde,... En jullie niet? Ik dacht toch dat dat daarom een deel was? Ik weet het eigenlijk niet juist. Dus ik ga me nergens verder over uitspreken.

    (krul)


    Die hebben we wel, alleen moeten wij uiteindelijk een profiel kiezen en je hebt niet bij elk profiel dezelfde vakken. Zo heb ik bijvoorbeeld nu wel geschiedenis, maar geen aardrijkskunde en natuurkunde etc. -oftewel wetenschappen. Snappie? (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Hysterical schreef:
    (...)

    Die hebben we wel, alleen moeten wij uiteindelijk een profiel kiezen en je hebt niet bij elk profiel dezelfde vakken. Zo heb ik bijvoorbeeld nu wel geschiedenis, maar geen aardrijkskunde en natuurkunde etc. -oftewel wetenschappen. Snappie? (:

    Awel ja. Dat bedoel ik daarmee. (':


    Some people make the world special just by being in it

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Is niet mijn bedoeling hoor, Nederland is toch ook goed?^^ Jullie zijn tenminste open ^^. En jullie hebben dan misschien wel de klompen, wat een beetje suf overkomt ofzo, maar het is toch een geweldige geschiedenis?^^ Oh en jullie hebben heerlijke gouda kaas. :9~


    Hahaha, dat we soms -lees: meestal- botte boeren zijn, klopt. :'D
    Maar qua talen is het nu in NL ook veranderd. Wij -althans, mijn generatie- moeten nu verplicht een moderne taal, zoals Duits of Frans kiezen. Dat was eerst niet.
    Ligt er trouwens ook aan op welke school je zit, want op sommige scholen heb je ook Spaans..
    -Het is ook allemaal te ingewikkeld geworden, haha.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 17:32 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    ElNino schreef:
    (...)
    Awel ja. Dat bedoel ik daarmee. (':


    Haha, okee. (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Ascendancy schreef:
    iNiets, behalve dat ik de friet heel vies vind.

    Ik haat België, maar ik houd er ook van - en ja, ik ben zelf Belgisch. Ik haat 't om veel dingen, maar ik houd van België omdat ik er geboren ben en toch wel kinda trots daarop ben, lol
    Er is niets mis met België :Y)

    Hahaha, die vond ik toch wel.. grappig! :'D Ikzelf ben ook van Belgïe (Antwerpen). Als ik eens in een andere provincie kom, vind ik het leuk om naar hun 'accent' te luisteren, haha. En ehm.. geen idee? ö Er zullen altijd wel Nederlanders zijn die Belgen niet mogen. Ook omgekeerd. (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 20:02 ]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ik vind belgen echt geniaal * whistle * (waar is dat stomme hyves-whistle poppetje nou als je het nodig hebt :9~)
    Dat accent laat me echt in mijn broek pissen - no hard feelings at all -
    & Ik was een keer in Antwerpen en toen ving ik ergens op dat 'Ik hou van je' 'Ik zie je graag' is, nouuuuu, dat is toch fackingdroog voor een Nederlander?
    En dit was niet rot bedoeld tegen alle leuke, lieve, geweldige schrijvende belgen op Q.

    Delaware schreef:
    Ik vind belgen echt geniaal * whistle * (waar is dat stomme hyves-whistle poppetje nou als je het nodig hebt :9~)
    Dat accent laat me echt in mijn broek pissen - no hard feelings at all -
    & Ik was een keer in Antwerpen en toen ving ik ergens op dat 'Ik hou van je' 'Ik zie je graag' is, nouuuuu, dat is toch fackingdroog voor een Nederlander?
    En dit was niet rot bedoeld tegen alle leuke, lieve, geweldige schrijvende belgen op Q.

    We hebben geen accent. Of ja, heel veel verschillende. (puh) Ghahah. jou reactie maakt me op één of ander manier vrolijk. (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    De afstand, het accent? Het feit dat ik me altijd erger aan Belgen in rotondes.
    En voordat jullie die opmerking zoals áltijd te serieus nemen, nee, het zijn niet álle Belgen.


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    De afstand, het accent? Het feit dat ik me altijd erger aan Belgen in rotondes.
    En voordat jullie die opmerking zoals áltijd te serieus nemen, nee, het zijn niet álle Belgen.


    Ik neem alles serieus, maar ik kan daar niet aan doen. Ook als ze wat zeggen wat helemaal niet zo is en ongelovig klinkt, ik geloof het gewoon méteen. > < Naief, ja.


    Some people make the world special just by being in it

    Duuuhh, omdat jij daar woont natuurlijk! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Delaware schreef:
    Ik vind belgen echt geniaal * whistle * (waar is dat stomme hyves-whistle poppetje nou als je het nodig hebt :9~)
    Dat accent laat me echt in mijn broek pissen - no hard feelings at all -
    & Ik was een keer in Antwerpen en toen ving ik ergens op dat 'Ik hou van je' 'Ik zie je graag' is, nouuuuu, dat is toch fackingdroog voor een Nederlander?
    En dit was niet rot bedoeld tegen alle leuke, lieve, geweldige schrijvende belgen op Q.

    God man ik lig dubbel om die reactie XD No hard feelings tegen de belgen! Ik bedoel, ik woon in Groningen maar ik heb blijkbaar een Fries accent >.<