• Heey allemaal (L)
    Mijn moeder zei vanmiddag:
    "Weet je wat ik vanochtend nou weer had gevonden in de tuin? Een dode muis! :O

    We kwamen thuis dus ik ging kijken, we konden hem eerst niet meer vinden en we dachten dat onze kat hem mss wel op gegeten had :( En 5 min later riep me moeder mij en lag het muisje opgerold in het gras. Me moeder dacht dat die dood was maar ik zag hem nog ademen. Ik heb hem in een bak gedaan met muesli en water en nog wat kaas en een paar kranten snippers. Hij loopt al meer maar het is een baby muisje en zijn moeder is dood. Dus we denken dat hij in shock is ofzo :(
    Maar het gaat steeds beter.
    Alleen om dan naar de dierenarts te gaan... Klinkt mss bot maar als hij over 2 dagen dood is is het niet de moeite waard om \naar de dierenarts te gaan want 1: mss is wel niks aan de hand, 2:dierenarts is super duur:O

    Nou had ik een vraag:

    Wat eten/drinken baby muisjes nog meer? :$

    En ik weet niet wat het is, Een meisje of een jongen :$ Hoe kan je dat zien? xD

    Dank-u (A)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 21:21 ]

    Melk? Dan moet je een mini-spuitje halen bij de apotheek, van 1 ml. Dat is niet zo duur, nog onder de euro zeker.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 21:18 ]


    Your make-up is terrible

    ahh
    wij hebben ooit een muis in de vijver gevonden. verzopen.
    das zielig

    en gisteren vloog er een mus tegen het raam en toen nog een keer tegen de schutting. toen was hij helemaal versuft.

    maar eerlijk gezegd, ik heb geen idee


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    eh melk ja


    Tada!

    Assassin schreef:
    Melk? Dan moet je een mini-spuitje halen bij de apotheek, van 1 ml. Dat is niet zo duur, nog onder de euro zeker.


    Jaah van de moeder, maar die is (denken wij) doodgegaan door van die ratte korrels (die giftige) en mss heeft ze de baby muisjes ook wel ziek gemaakt :(

    Maar melk drinkt hij/zij niet (al geprobeert :P)

    Water dan. Ze moet wel vocht binenkrijgen.


    Your make-up is terrible

    Water staat er ook al :D Ik verzorg hem/haar goed. En mijn pa is helemaal weg van het muisje (A) Het is zoooooo sgattig (L)