• Heee! :3
    Ik kreeg dus net te horen dat ik samen met mijn mam een tattoo mag nemen. Ik wil er graag ééntje op mijn heup. Alleen ik heb zelf géén idee wat ö Het mag niet té groot, maar ook niet té klein. Ik heb al een beetje rond gezocht op internet, maar kan niet echt iets leuks vinden ofzo. En zelfs iets creeëren lukt me ook niet, want ik ben NIET creatief. Is hier iemand die voor mij iets weet? En maybe iets kan ontwerpen ofzo, een tekening? :'$

    Dit zijn dingen waar ik van hou als dat nodig is: Vampiers, Angels, Hello kitty. (vooral de donkere versies) Naja, gewoon een beetje van dat aparte spul :3 &nd Muziek ofcourse! ;')

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, als jullie iets weten, leg het niet alleen uit, plaatst er alsjeblieft een foto bij ofzo ! :3

    Alvast bedankt!
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Als je zelf niet weet wat je wil nemen, kan je er misschien beter nog wat langer over nadenken?
    En anders misschien een muzieknootje ofzo :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik zou je persoonlijk aanraden om een tattoo te nemen die iets voor je betekent, maar anders iets kleins als een sterretje ofzo?


    Hope goes lost but never dies.

    Als muziek veel voor je betekent; een solsleutel of zo =]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Strikje van HelloKitty ?
    VampierTandjes. Zo iets bijv.?
    Muzieknootje


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het hoeft bij mij niet echt iets speciaals of iets te zijn wat belangerijk voor me is. Ik vind het al best als het er gewoon leuk of schattig uitziet :3


    Sometimes it's best not to care.

    Je moet niet zomaar een tattoo nemen. Een tattoo is voor altijd en gewoon plaatjes daar ben je snel op uitgekeken. Mijn moeder en mensen om me heen zeiden dat wanneer je een tattooage wilt nemen er eigenlijk een verhaal achter moet zitten.
    Ik heb namelijk een levensmotto, iets waar ik graag naar toe wil bouwen. (Ik heb daar echt héél lang over nagedacht) Ik wil angstloos worden. Zo zou ik mijn paard ook noemen: Fearless. Wat ik dus bijvoorbeeld zou doen: Een klein vlindertje achter mijn oor. Zo word ik er elke dag aan herrinerd waar ik naar toe wil streven.
    Maar alsjeblieft: neem alsjeblieft niet zomaar een tatoeage. Je zult er echt spijt van krijgen...
    Ik wil absoluut niet lullig overkomen, maar misschien is dit iets waar je over na kunt denken.

    Als je het niet zeker weet moet je het níet doen. Je krijgt er gegarandeerd spijt van in je latere leven dan. Als ik jou was zou ik gewoon nog even lekker wachten tot je het wel weet, en dan ook 100% zeker. En je laten adviseren door anderen is leuk, maar bedenk liever zelfs iets. Jíj moet er uiteindelijk namelijk je hele verdere leven mee lopen...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Maudjuhh schreef:
    Je moet niet zomaar een tattoo nemen. Een tattoo is voor altijd en gewoon plaatjes daar ben je snel op uitgekeken. Mijn moeder en mensen om me heen zeiden dat wanneer je een tattooage wilt nemen er eigenlijk een verhaal achter moet zitten.
    Ik heb namelijk een levensmotto, iets waar ik graag naar toe wil bouwen. (Ik heb daar echt héél lang over nagedacht) Ik wil angstloos worden. Zo zou ik mijn paard ook noemen: Fearless. Wat ik dus bijvoorbeeld zou doen: Een klein vlindertje achter mijn oor. Zo word ik er elke dag aan herrinerd waar ik naar toe wil streven.
    Maar alsjeblieft: neem alsjeblieft niet zomaar een tatoeage. Je zult er echt spijt van krijgen...
    Ik wil absoluut niet lullig overkomen, maar misschien is dit iets waar je over na kunt denken.

    Ik begrijp je wel. Maar ik ben niet iemand die daar snel spijt over krijgt, omdat ik al heel snel tevreden ben over veel dingen. En ik blijf daar ook heel lang tevreden over x) Het hoeft voor mij echt niet speciaal te zijn ofzo :x


    Sometimes it's best not to care.

    Neem een klein muzieknootje op je heup.
    Maar persoonlijk zou ik geen tattoo nemen, omdat het mag. Maar omdat je zelf weet wat voor tattoo je wilt nemen. Dat moet je zelf bedenken, want anderen kunnen dat niet voor je bedenken. Geloof me, je gaat spijt krijgen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Embrace schreef:
    Het hoeft bij mij niet echt iets speciaals of iets te zijn wat belangerijk voor me is. Ik vind het al best als het er gewoon leuk of schattig uitziet :3


    Je weet hopelijk dat je een tattoo voor altijd blijft houden? :')
    En ik snap wel dat het niet helemaal speciaal of belangrijk hoeft te zijn voor je, maar neem dan wel iets waarvan je zeker weet dat je het leuk blijft vinden, niet dat je er zometeen spijt van krijgt omdat je de fase waarin je dat leuk vond uit bent gegroeid.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Sluit dit topic maar, t heeft geen zin zo x)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb een muzieknoot op mijn heup ;3
    Maar de mijne heeft wel een betekenis :') Aan mijn muzieknoot zitten vleugels (heb een foto van internet gebruikt voor mijn tattoo) het moet dus niet perse gewoon een muzieknoot zijn (of wat je ook wilt) Maak er iets persoonlijks van (krul)


    You’re falling into history.

    Embrace schreef:
    Sluit dit topic maar, t heeft geen zin zo x)


    We kraken je niet af!
    We beschermen je gewoon dat je geen verkeerde keus neemt(flower)

    weeetje wat vet is een gitaar met sterren en muzieknootjes eromheeeen(dance)


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.

    Maudjuhh schreef:
    (...)

    We kraken je niet af!
    We beschermen je gewoon dat je geen verkeerde keus neemt(flower)

    Ik bedoel het ook niet slecht hoor :3 Ik snap ook wel wat jullie bedoelen [á] Maarja, ik vroeg gewoon om ideetjes :'$ Maybe dat ikdaar dan iets kon uithalen.


    Sometimes it's best not to care.