• Heee! :3
    Ik kreeg dus net te horen dat ik samen met mijn mam een tattoo mag nemen. Ik wil er graag ééntje op mijn heup. Alleen ik heb zelf géén idee wat ö Het mag niet té groot, maar ook niet té klein. Ik heb al een beetje rond gezocht op internet, maar kan niet echt iets leuks vinden ofzo. En zelfs iets creeëren lukt me ook niet, want ik ben NIET creatief. Is hier iemand die voor mij iets weet? En maybe iets kan ontwerpen ofzo, een tekening? :'$

    Dit zijn dingen waar ik van hou als dat nodig is: Vampiers, Angels, Hello kitty. (vooral de donkere versies) Naja, gewoon een beetje van dat aparte spul :3 &nd Muziek ofcourse! ;')

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, als jullie iets weten, leg het niet alleen uit, plaatst er alsjeblieft een foto bij ofzo ! :3

    Alvast bedankt!
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Als ik jou was zou ik langs een tattooshop gaan en misschien hebben ze daar dan wel iets moois in een boek staan (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dingen die ikzelf heel vet vind:
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 17:50 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    goed, ik ga de anderen gelijk geven wat nadenken wat nadenken over een tattoo betreft. besef wel dat je nu 15(vind ik eigenlijk ook al heel jong voor een tattoo maar okay) bent en hello kitty leuk vind, maar dat je het op je 18e, je 35e of op je 80e waarschijnlijk niet nog steeds met een hello kitty tattoo wil lopen, ik heb er zelf nu 5, ze hebben niet allemaal een betekenis, maar er gaat wel maanden/jaren bedenktijd in zitten over het wel of niet nemen van een tattoo. Het beste kun je zelf iets bedenken, ter voorkoming dat je er wél spijt van krijgt, ook al lijkt het nu misschien niet zo. Denk goed na, kijk op internet en in tattoo zaken, of tattoo bladen, er zijn zoveel verschillende dingen te vinden, zal vast wel goed komen (Y)

    Een muzieksleutel
    Een klein visje
    Je eigen naam in klassieke letters
    Een dobbelsteentje
    Een mond met vampierentanden


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ga langs een tattooshop, die kunnen je zéker wel helpen met een ontwerp
    Ik wil je ook wel helpen, maar ik kan niks met de dingen die je daar opnoemt c:
    Of je combineert de dingen die je opnoemt. Een duistere Hello Kitty, met vampiertanden en vleugels van een engeltje en een koptelefoon.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als ik jou was zou ik geen hello kitty nemen, want ik denk niet dat je dat later nog mooi zal vinden.
    Je kan een muzieknootje nemen of een solsleutel, als teken van muziek.
    Een sterretje kan je bijvoorbeeld ook nemen. Lijkt simpel en oppervlakkig, maar je kan er zelf een betekenis achter bedenken. Zo kan die ster staan voor je familieleden, die sterren voor je zijn, omdat ze veel voor je betekenen. Of voor je vrienden, die net als sterren zijn (je kan ze niet altijd zien, maar ze zijn er wel). Of voor de muziek, de grote 'sterren' die je muziek maken. Een sterretje kan dus heel oppervlakkig lijken, terwijl er een grote betekenis achter zit (:
    Wat ik ook heel mooi vind, is een tattoo in witte inkt.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 19:56 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Een vriendin van me heeft laatst haar eerste tattoo laten zetten, hieronder twee foto's:
    1
    2


    a figment of your imagination

    ik zou een muzieknootje nemen. miss. is een sleutel ook mooi.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik zou niks nemen. Ik zou pas iets nemen als je ergens over denkt 'Daar wil ik een tattoo van'. Iets dat echt een betekenis voor je heeft die je het waard vind om op je lichaam te zetten, van al het andere zal je spijt krijgen. Vooral dingen als Hello Kitty.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Muzieknootje? (krul) Brooke Hogan heeft die achter haar oor :Y)

    Realiseer je wel dat je zoiets voor je hele leven hebt en je hello kitty over een paar jaar misschien niet meer leuk vind.
    Het moet voor jezelf een betekenis hebben bijvoorbeeld, de naam van je overleden opa of iets dergelijks. Of iets wat daarvoor staat.
    En daarbij moet je er goed over nadenken en niet gehaast doen.
    Dus ren morgen niet morgen naar je moeder om te zeggen dat je weet wat je wilt. Denk er goed over na, zo'n fout hou je anders de rest van je leven. En dat willen we natuurlijk niet. ;)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    Realiseer je wel dat je zoiets voor je hele leven hebt en je hello kitty over een paar jaar misschien niet meer leuk vind.
    Het moet voor jezelf een betekenis hebben bijvoorbeeld, de naam van je overleden opa of iets dergelijks. Of iets wat daarvoor staat.
    En daarbij moet je er goed over nadenken en niet gehaast doen.
    Dus ren morgen niet morgen naar je moeder om te zeggen dat je weet wat je wilt. Denk er goed over na, zo'n fout hou je anders de rest van je leven. En dat willen we natuurlijk niet. ;)

    She's right. :Y)

    weetje...
    een tatoeage is eigenlijk iets persoonlijks
    want ik denk niet dat je zomaar iets op je heup laat tekenen voor ALTIJD
    wees dan wel verstandig met je keuze ;)


    the end of the world in the night

    SKINNYJEANS schreef:
    (...)
    She's right. :Y)


    Dank je. :'D
    Ik krijg met kerstmis een tatoeage.
    En ik neem twee engelenvleugeltjes, op mijn voet of enkel.
    Dat staat voor een vriend die ik heb verloren, en ik weet dat hij altijd bij mij zal zijn als een soort beschermengel, net als mijn familie.
    Ookal zijn ze er niet, ze blijven toch bij me, ik mijn hart en ik mijn gedachten.
    Dat vind ik persoonlijk een hele goede reden voor een tattoo.

    Nu weer on-topic: Je moet echt goed nadenken, later wil je echt niet met een Hello Kitty gezien worden. Dan schaam je, je dood als je een jaar of veertig bent. Oh en als je kinderen wilt zou ik geen tattoo op mijn heup nemen.
    De huid daar rekt dan uit om plaats te maken voor je baby. Daarbij rekt de tattoo uit en die wordt ook niet meer mooi daarna.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 0:24 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    http://www.kittyhell.com/wp-content/uploads/2008/03/hello-kitty-vampire-tattoo.jpg

    die is wel leuk, niet?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.