• Heee! :3
    Ik kreeg dus net te horen dat ik samen met mijn mam een tattoo mag nemen. Ik wil er graag ééntje op mijn heup. Alleen ik heb zelf géén idee wat ö Het mag niet té groot, maar ook niet té klein. Ik heb al een beetje rond gezocht op internet, maar kan niet echt iets leuks vinden ofzo. En zelfs iets creeëren lukt me ook niet, want ik ben NIET creatief. Is hier iemand die voor mij iets weet? En maybe iets kan ontwerpen ofzo, een tekening? :'$

    Dit zijn dingen waar ik van hou als dat nodig is: Vampiers, Angels, Hello kitty. (vooral de donkere versies) Naja, gewoon een beetje van dat aparte spul :3 &nd Muziek ofcourse! ;')

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, als jullie iets weten, leg het niet alleen uit, plaatst er alsjeblieft een foto bij ofzo ! :3

    Alvast bedankt!
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Nou, is er iets in je leven gebeurd waar je hele goede herinneringen aan hebt? Of iets dat heel diep in je hart zit? Want van zulke dingen kun je best een tattoe nemen. :'D

    Maar die hellokitty met vampiertandjes en vleugels zit bij ook een betekenis achter. Het staat voor hoe ik mijn jeugd door gegaan ben, voor later. Waar ik van gehouden heb. En mijn stijl is niet zomaar een rage. Het is iets heel belangerijks voor mij. Dus wie zegt dat het geen betekenis heeft. voor jullie klinkt het maybe heel dom, voor mij niet :3


    Sometimes it's best not to care.