• want kijk,
    ik ben zeg maar de enige nieuwe op het werk, naja,
    ik ben nu niet meer zo nieuw ;p
    maar.. ik krijg van verschillende te horen dat ik zo stil ben of afwezig. Maar ik ben niet zo van de lulverhalen ophangen tegen mensen die ik amper 10 min. echt gesproken heb. :3

    Naja, opzich vind ik dat best vervelend dat ik dat vaak te horen krijg zeg maar, naja, het zijn wel steeds dezelfde, maar goed ;3
    maar weetje wat het is,
    ik ga niet tegen hun vertellen van: "ja weetje wat ik gedaan ehb op bladieblaa." want dat vind ik maf x'D (cat)
    maar waar ga je dan wel overpraten, met een beetje vreemde mensen, waarvan je over het algemeen alleen de naam, functie, en soms leeftijd van weet? :3

    vertel mij dat maar eens, want ik weet niets te bedenken :Y) (krul)

    School, dagelijks leven? Das toch niet zo persoonlijk? ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ehm, val gewoon eens in in een gesprek waar zij het over hebben?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ehm, val gewoon eens in in een gesprek waar zij het over hebben?

    haha, dat overwoog ik ook ;3
    maar die gesprekken gaan van 'ja zaterdag was je echt te zat.' ofzo :3
    jaa ik weet gewoon niet ;D haha :3

    Ik heb in een bejaardentehuis gewerkt en ik ben verlegen en ik zei ook ni veel, en ja :S
    Als je nu eenmaal zo bent, ik vond het ook ni fijn da ik zo was, maar ik ben nu ook geen prater (alle bij vreemde toch)


    Stop wishing, Start doing..

    Reassurance schreef:
    Ehm, val gewoon eens in in een gesprek waar zij het over hebben?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    JustLikeYou schreef:
    Ik heb in een bejaardentehuis gewerkt en ik ben verlegen en ik zei ook ni veel, en ja :S
    Als je nu eenmaal zo bent, ik vond het ook ni fijn da ik zo was, maar ik ben nu ook geen prater (alle bij vreemde toch)

    precies ik ook ;x
    maar ik werk bij de mac en niet in een bejaardehuis ;3