• Waarom houdt hier niemand van Hardstyle/Hardcore. Kom nu niet aan met: Dat is kutmuziek, want mijn vraag is niet wat je mening over hardstyle/hardcore is.
    Dus leg eens uit, wat is er volgens jullie zo slecht aan hardstyle? Er komt tekst in voor, zit een lekkere beat in EN nog een keer een lekker bass.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind het niet mooi, omdat het de hele tijd gebonk is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De beat is me iets te,en de tekst vind ik vaak ook niks.Maar ik kan alleen voor me zelf spreken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik vind het opzich wel cool(cool) ik kan er alleen niet 3 uur lang naar luisteren maar ik vind het wel goed muziek


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Desecrate schreef:
    Ik vind het niet mooi, omdat het de hele tijd gebonk is.

    Oké, als je drie seconden wacht dan laat ik je het verschil horen tussen speedcpre/happycore, normale hardcore en hardstyle. Je zult zien dat er alleen maar gebonk zit in happyhardcore/speedcore en in hardcore wel minder.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 16:36 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Desecrate schreef:
    Ik vind het niet mooi, omdat het de hele tijd gebonk is.

    inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind het niet mooi, niets anders dan 'geboenk'
    Ik vind dat er zelfs geen enkel muziekinstrument inzit. Enkel de synthesizer. Er komt enkel instrumenten in voor als het een gecoverd liedje is waar ze 'boenk' aan toegevoegd hebben.
    -Mijn mening.-

    EDIT: Dit is nu eenmaal mijn smaak. Ik kan er niet aan doen, dat ik hiervan hoofdpijn krijg en alsof het lijkt of er maar geen einde aan komt aan het eentonige gedreun. Maar zeg ik dit tegen mijn klas -houdt hier nogal van- dan hebben zij een totaal andere mening.
    Maakt mij niet uit. Zij krijgen er geen hoofdpijn van, zij houden van die stijl. Dat is hun smaak.
    Dus omdat ik het niet mooi vind, wil het niet zeggen dat ik het niet respecteer als muziekstijl.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 16:41 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb er niks op tegen, ik vind het juist heerlijke muziek.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind het geen muziek... Niet echt teminste, Drum 'n Bass vind ik dan weer wel vet, maar hardcore/hardstyle niet.


    -

    Happy hardcore NecroCyp - Meisje Met De Prei
    Speedcore Speedfreak - Speedcore
    Hardcore 1 Angerfist - Raise You'r Fist
    Hardcore 2 Angerfist - Dominator
    Hardstyle 1 Technoboy - Blackout
    Hardstyle 2 zany & the prophet - 384.000 (unmixed version)

    Goed luisteren naar de verschillen tussen deze stijlen!


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik luister dat wel. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik luister dat wel. (':

    YESH, nog iemand waar ik tegen kan praten _O_


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik vind die muziek gewoon niet leuk en als je dat vind heb je toch niks misdaan? Want je praat erover alsof het een misdrijf is als je niet jou muzieksmaak hebt :P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Desecrate schreef:
    Ik vind het niet mooi, omdat het de hele tijd gebonk is.

    Me broer luistert dat en ik luister af en toe ook een nummer. Op z'n tijd is een nummer leuk maar niet te vaak


    behind very angel is a demon

    RosaCullen schreef:
    Ik vind die muziek gewoon niet leuk en als je dat vind heb je toch niks misdaan? Want je praat erover alsof het een misdrijf is als je niet jou muzieksmaak hebt :P

    Nee 't valt me gewoon op dat iedereen hier metal/rock/pop luisterd. Pop snap ik nog wel, aangezien 3/4 van muziek daar onder valt. In het echt ken ik vrij weinig mensen die echt van metal houden.


    Ik ben gemeen xoxo