• Nouu ik was vandaag met me ouders en me zus en me beste vriendin naar de Gentse feeste in Gent dus.En ik zag 3keer zo mensen die bedelen voor geld.En ik had zo vééééééééééél medelijden en ik zo zagen tege me ouders dat ze die geld moeten geven en weetje wat me vader zegt;ze moeten maar werk zoeken.
    Okee hij heeft gelijk maar als die nou eenmaal een ziekte ofzoo hebben gaat dat toch niet?.
    Me ouders hebben geen respect voor andere mensen en dat haat ik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, ach. Het is eenmaal zo. Iedereen zou wensen dat het anders was. En eerlijk gezegd ben ik ook niet al te vriendelijk voor dat soort mensen ja sorry


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Mja, kan me het wel voorstellen. Maar je vader heeft wel gelijk. Het grootste gedeelte van die tijd hebben mensen het er wel zelf naar toe gewerkt.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik geef bedelaars ook niets. Nederland is een land met een goed verzorgingsstelsel, dus in theorie zou niemand zonder geld kunnen zitten. Als ze afgesloten zijn van de uitkeringen van de regering is dan 9 van de 10 keer hun eigen schuld. Sommige straatmuziekanten geef ik wel geld, als ze goed zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Weet je.. Ergens hebben jouw ouders gelijk. En als ze ziek zijn; krijgen ze nog steeds geld van de overheid. Of ze worden geholpen door OCMW. Geloof me, er zijn veel mensen die wél geld kunnen hebben, als ze willen. En dit is NIET grof bedoelt..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nou, als ze moeten bedelen dan hebben ze zelf iets fout gedaan. Want anders hadden ze wel geld gekregen :/
    Ik geef echt niemand geld, behalve goede doelen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Armani schreef:
    Weet je.. Ergens hebben jouw ouders gelijk. En als ze ziek zijn; krijgen ze nog steeds geld van de overheid. Of ze worden geholpen door OCMW. Geloof me, er zijn veel mensen die wél geld kunnen hebben, als ze willen. En dit is NIET grof bedoelt..


    Ja, dat is waar.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Mijn vader is ook zo - veel erger zelfs, maar mijn moeder geeft aan iedereen. Nouja, iedereen.. Vaak zijn er ook van die mensen die moeten bedelen en dan al het geld doorgeven aan hun "baas". Dat vind ik wel een beetje sneu.
    En sommige mensen hebben kansen laten lopen in hun leven en ja, dat is gewoon dom.


    It's time to be happy again.

    Sommige mensen kiezen er zelf voor om op straat te leven. Ik ben ooit al een seen lekkere gitaar-spelende jongen tegengekomen op straat (geen zwerver, allesinds zo zag hij er totaal niet uit), en toen ik hem geld gaf zij hij superlief; dankju :9~ en van een andere zwerver kreeg ik een chocolaatje, maar dat had ik aan iemand anders gegeven. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Sommigen kiezen er zelf voor. Je vader heeft gelijk, zulke mensen moet je geen geld geven. Hoe moeilijk het ook is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Sommigen kiezen er zelf voor. Je vader heeft gelijk, zulke mensen moet je geen geld geven. Hoe moeilijk het ook is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je vader heeft gelijk. In het land waar ik op vakantie ga zitten ze bij de supermarkt maar ze zuipen zich wel klem. Ik vind dat soort mensen eng.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn moeder geeft altijd geld aan zulke mensen en ik denk dat ik die gewoonte van dur over ga nemen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dit gaat verkeerd bij je overkomen, weet ik zo al ^^
    maar ik moet je vader gelijk geven...
    ze hebben geen geld, enkel om alcohol en sigaretten te kopen, maar dan nog, als je een ziekte hebt wil niet zeggen dat je moet gaan bedelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niet iedereen kiest ervoor hoor. Er zijn veel zwervers die op straat terechtkomen door schulden na een scheiding of na een ontslag op werk of zo.
    En al is het hun eigen schuld, die mensen hoeven toch niet heel hun leven te boeten omdat ze misschien een paar foute keuzes hebben gemaakt.
    Ik heb best wel medelijden met al die daklozen. ;x

    Je moet bedelaars geen geld geven. Je kan ze beter eten of spulletjes (dekens o.i.d.) geven.


    Stop existing and start living.