• Lady's and gentlemen ... starcrushers and nasty folks, welcome.
    To the army of Celeb Crushers.

    Dus jullie denken een crush te hebben op je favoriete artiest? En je denkt dat je het aan kan om in een waar leger te strijden?
    Dan wordt het nu tijd om jezelf te bewijzen om te laten zien dat jij het recht hebt om een soldaat te zijn van de CC army.


    Wat gaat er gebeuren?
    - Er zullen drie rondes plaats vinden. (Bij eventuele vele aanmeldingen kan dit oplopen tot maximaal vijf. )
    - Ik zal samen met Beelzebub jullie 'werkstukken' beoordelen en daaruit de meest geschikte soldiers kiezen.
    Tot de laatste ronde zal overigens niemand afvallen, iedereen mag dus met elke opdracht meedoen.
    De tijdlijn overschrijden zal echter wel voor minpunten zorgen en aan het einde van de rit worden alleen de besten van het team lid van the army.


    Wanneer mag je meedoen?
    Voorrondes zijn geweest. Nieuwe aanmeldingen zijn niet momenteel meer mogelijk.

    Ronde 1:

    Stel jezelf voor zodat we een goed idee hebben van wie jij bent en beschrijf je crush. (Waarom hij/zij dit is en hoe je hem/haar ziet). Hierbij is geen minimum of maximaal aantal woorden, maar maak het niet té kort en maak er ook geen boekwerk van.
    Doe dit zo origineel mogelijk!
    Stuur dit door in een pb naar mij, of in een verhaal/SA en stuur daarvan de link.

    Ronde 2:

    Schrijf een verhaal van minimaal 1 deel en maximaal 3 delen over het leven van jouw idool en wat jij daar zelf mee te maken hebt. Een soort mini fanfiction dus.
    Je moet jezelf gebruiken als personage.
    Kom niet allemaal met verhalen over trouwen met je idool en 7 zonen of whatever, be an original. Again, hoe origineler hoe beter en hoe meer pluspunten je zult krijgen.

    Belangrijke sidenote: Door verwarring en problemen waardoor de wedstrijd een behoorlijke tijd op een zeer lage pit heeft gestaan hebben veel mensen deze ronde nog niet meegekregen.
    Een aantal van jullie is dus al verder en zal morgen aan ronde 3 gaan beginnen. Jullie krijgen ook allemaal de kans nog, maar ga niet meteen door naar de derde ronde als je klaar bent.
    Je mag alleen verder naar de derde ronde als je van mij bericht krijgt met groen licht.
    De uiterste deadline is 13.10.'10 – 0:00



    Ronde 3:

    Goed, we weten nu dus als je het goed hebt gedaan ongeveer wie je bent en hoe het leven van jou en jouw celeb er uit ziet. Maar hoe zien jullie er eigenlijk echt uit?
    Maak een originele collage, foto, tekening, manipulatie of wat dan ook waar jullie samen op staan.
    Een hele belangrijke regel hierbij is echter wel dat je dit geheel op eigen kracht moet doen, zonder hulp van buitenaf. Als ik merk dat er vals gespeeld word lig je uit de wedstrijd.

    De uiterste deadline is 17.10.'10 – 0:00


    Ronde 4:

    De grande finale. Binnenkort meer informatie.

    Deelnemers:
    SAMCER – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    OHMYFELTON – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Beelzebub – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Jacksessed – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Tightlacer – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    anne818x – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Marshawk – Ronde 1 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 2.
    Peut – Ronde 1 ingeleverd. Ronde 2 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 3.
    Synyster – Ronde 1 ingeleverd. Ronde 2 ingeleverd. Mag beginnen aan ronde 3.

    Voor vragen kun je me natuurlijk ook in een privé bericht benaderen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 0:43 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mag ik meedoen? :Y) Mijn naam is allang al veranderd naar de naam van mijn crush :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Mag ik meedoen? :Y) Mijn naam is allang al veranderd naar de naam van mijn crush :9~


    Ehh... we hebben liever geen voetballers [omdat dit voor de meeste gewoon een tijdelijke hype is], maar als je echt een héél origineel stuk bedenkt krijg je wel de kans. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ehh... we hebben liever geen voetballers [omdat dit voor de meeste gewoon een tijdelijke hype is], maar als je echt een héél origineel stuk bedenkt krijg je wel de kans. (:

    Als je 4 jaar lang onder hype verstaat (nerd) En ik moet dat stuk dus naar jou of Lize pb'en? (krul)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 12:47 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Als je 4 jaar lang onder hype verstaat (nerd)


    Dan mag je het zeker proberen! (:

    En ja, naar mij of Liz. Of in een SA en dan de link doorsturen. (We gaan ze later ook samenbundelen namelijk de beste verhalen)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 12:48 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ben Naomy, ik ben 15 jaar.
    Ik ben niet op mijn mondje gevallen en zeg wat ik denk, ik ben vooral een persoon vol ironie en sarcasme.
    Mijn motto is ongeveer wel: Lang leve de lol.
    Ik doe wat ik wil, wanneer ik het wil, of het nou mag of niet. Ik ben vrij verwend en dat geef ik toe. Ik kan er niets aan doen dat ik Daddy's and Mommy's little girl ben. Als ik van mijn vader iets niet krijg, dan wel van mijn moeder en andersom. Mijn vrienden zijn ongeveer hetzelfde als mij. Oh met mij wil je trouwens echt geen ruzie. Ik heb een hele brede smaak qua kleding én humor, dus ik vind bijna alles wel leuk.

    Mijn Crush is Tom Felton: Hij speelt Draco Malfoy in HP en is wel echt de meest belachelijke slechterik ooit en dat vind ik zo leuk aan hem. Ik vind hem in de films al leuk eruit zien en in het echt nog leuker. Hij is grappig en leuk om naar te kijken. Voor de rest weet ik nu even niets, maar mijn mamma roept me dus ik ben zo terug met meer.

    Eigelijk vind ik dit wel lang genoeg.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 13:25 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    I will join. Eigenlijk is mijn crush een voetballer. Maar ik heb ook een crush op Shimon Moore. Dus dan doe ik hem wel. Ik mag mijn naam binnekort veranderen, maar dan ben ik op vakantie.
    13 t/m 21 augustus ben ik weg.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Lalalala pb verstuurd (krul)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 12:57 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Taken schreef:
    I will join. Eigenlijk is mijn crush een voetballer. Maar ik heb ook een crush op Shimon Moore. Dus dan doe ik hem wel. Ik mag mijn naam binnekort veranderen, maar dan ben ik op vakantie.
    13 t/m 21 augustus ben ik weg.


    Ik kan altijd met JBM overleggen of je 'm later mag veranderen, dat is toch pas iets voor naderhand. Dus try us en dan kun je gewoon meedoen. :9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik heb 5 crushes? waaronder 3 voetballers haha.
    - D. Villa.
    - E. Elia.
    - F. Torres.
    - D.M Carter -Young weeeeeezy.-
    - C. Brown.
    :9~:9~:9~
    als ik mee wil doen, moet ik dat dan met 1 doen? ahhaha


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    ik heb 5 crushes? waaronder 3 voetballers haha.
    - D. Villa.
    - E. Elia.
    - F. Torres.
    - D.M Carter -Young weeeeeezy.-
    - C. Brown.
    :9~:9~:9~
    als ik mee wil doen, moet ik dat dan met 1 doen? ahhaha


    Ja, want uiteindelijk wordt je de 'woordvoerder'/soldaat van je favo celeb. Mocht je alle rondes doorkomen natuurlijk. (cool)

    [Ik vind ook meerdere lekker, maar ben dedicated 2 M Shadows.:9~]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 13:05 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ja, want uiteindelijk wordt je de 'woordvoerder'/soldaat van je favo celeb. Mocht je alle rondes doorkomen natuurlijk. (cool)

    [Ik vind ook meerdere lekker, maar ben dedicated 2 M Shadows.:9~]


    oke, schrijf me maar in met Chris Brown.:9~


    Smiling but close to tears.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik kan altijd met JBM overleggen of je 'm later mag veranderen, dat is toch pas iets voor naderhand. Dus try us en dan kun je gewoon meedoen. :9~


    Thanks. Ik kan natuurlijk proberen bij mijn vakantieoord internet te krijgen en mijn naam even snel te veranderen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    moet ik mijn naam dan gaan veranderen in iets dat naar Chris brown leid?(krul)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    moet ik mijn naam dan gaan veranderen in iets dat naar Chris brown leid?(krul)


    Bijvoorbeeld ja, maar dat hoeft nog niet meteen. Daar komen Lize en ik later op terug. Dat is nu nog niet heel belangrijk bij deze ronde, behalve dat je moet kiezen of je het wilt of niet.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Bijvoorbeeld ja, maar dat hoeft nog niet meteen. Daar komen Lize en ik later op terug. Dat is nu nog niet heel belangrijk bij deze ronde, behalve dat je moet kiezen of je het wilt of niet.(krul)


    oke, hhaha.
    ik weet niet hoe ik moet beginnen.
    & dan heel droog CBrown nemen. haha.
    nee ik weet al iets denk ik.(krul)


    Smiling but close to tears.