• Bella-20Afellay-&ik zijn wanhopig haha. We zitten op twitter de hele tijd allerlei voetballers te twitteren maar ze negeren ons gewoon, tfoe. Gewoon met alles @Gvanderwiel/@ELJER0ELIA/@Cristiano/etc en dan een heel verhaal erachter hahaha. Maar ze zijn te gierig om ff wat terug te sturen naar een grote fan tfoe.

    Oke, wie is ook wanhopig/is wel eens terug getweet door een celeb?
    (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik tweet af en toe ook iets naar een celeb, maar krijg niks terug ): maar een keer had een band gelukkige verjaardag tegen me gezegd, vond ik super _O_


    I lost myself in FM airwaves

    Er was eens iemand hier die was terug getweet door Justin Bieber. (':


    Only losers can act the way you do

    Gaskarth schreef:
    Ik tweet af en toe ook iets naar een celeb, maar krijg niks terug ): maar een keer had een band gelukkige verjaardag tegen me gezegd, vond ik super _O_

    ahaha awesome :9~. dat ga ik eens tweeten naar een celeb. 'It's my B-day, don't I get a happy Birthday?'(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Misschien als je in hoofdletters zet: Als je me nu niet terug antwoord kom ik persoonlijk naar je toe en hak ik je voetbalbeen eraf met een mes.(6)
    Haha, nee, geen goed idee. (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik hoop ook nog eens geRT te worden door Jared Leto, hij RT zoveel :o!


    Live life like a raver.

    Hahah stelletje dozen. Gewoon volblijven houden dan lukt het misschien wel óf je krijgt een twitter verbod, haha.

    Bij mij replyen ze af en toe wel eens, heel soms. Laatst stuurde Ceciley van Youtube iets terug -maar die kennen jullie vast niet- en toen was ik helemaal blij want ze deed ook een hartje _O_ [/geenleven]


    Wie du mir, so ich dir.

    Barbara door Perez Hilton! :9~ Maar ik tweet niet, al zou ik sowieso wel iets terug krijgen, pfah. :Y)


    All was well.

    Ik. Niet. Haha :'D Ik hoef Nando, Cesc en Robin niet te twitten. Ik heb hun nummer al, muaha. En ze zingen nu alle drie onder mijn raam met een roos in hun mond met een gitaar. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Echelon schreef:
    ik hoop ook nog eens geRT te worden door Jared Leto, hij RT zoveel :o!


    we've only said goodbye with words

    Fijn om te weten dat ik zo wanhopig ben. Stomme VDWIEL. (cat) En Elia. Ik droomde dat ik hem ging overreden met mijn fiets en dat ie dan van z'n motor viel en niet meer kon voetballen. Laat Sam dat niet horen (cat)


    we've only said goodbye with words

    Ik had alleen Torres op twitter, maar hij twitterde nooit iemand terug. Ook al zat ik hem half te stalken.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben terug getweet door een voetballer. Maar hij werd boos omdat ik hem stalkte... Maar hij was niet zo beroemd ofzo.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Conflate schreef:
    Misschien als je in hoofdletters zet: Als je me nu niet terug antwoord kom ik persoonlijk naar je toe en hak ik je voetbalbeen eraf met een mes.(6)
    Haha, nee, geen goed idee. (krul)

    haha ik zei al een keer 'als je me niet terug tweet dan kom ik je stalken en spam ik je dood' maar dan in hoofdletters (krul) en het hielp niet (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vergeet @RyanBabel niet. :Y)


    we've only said goodbye with words

    20Afellay schreef:
    Fijn om te weten dat ik zo wanhopig ben. Stomme VDWIEL. (cat) En Elia. Ik droomde dat ik hem ging overreden met mijn fiets en dat ie dan van z'n motor viel en niet meer kon voetballen. Laat Sam dat niet horen (cat)

    haha. Hun zijn echt balhaar, teveel moeite om ff '@YeahFerb hoi' te zeggen D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3