• Bella-20Afellay-&ik zijn wanhopig haha. We zitten op twitter de hele tijd allerlei voetballers te twitteren maar ze negeren ons gewoon, tfoe. Gewoon met alles @Gvanderwiel/@ELJER0ELIA/@Cristiano/etc en dan een heel verhaal erachter hahaha. Maar ze zijn te gierig om ff wat terug te sturen naar een grote fan tfoe.

    Oke, wie is ook wanhopig/is wel eens terug getweet door een celeb?
    (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NYC schreef:
    (...)
    Haha arme schat toch, je bent echt wanhopig. Als je mij nou gewoon twittert ik twitter wel terug haha ik ben namelijk een hele grote celeb en ik kan ook héééél goe dvoetballen (krul)

    Je negeert me (huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Je negeert me (huil)

    Niet (huil)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Starwarsdude schreef:
    Er was eens iemand hier die was terug getweet door Justin Bieber. (':

    Nouuu dat doet hij vaak hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    NYC schreef:
    (...)
    Niet (huil)

    beter(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Stomme vdwiel. Antwoord ie een noob wel en ons niet. Wij proberen heel cool te tweeten, antwoord hij alleen een wanhopige terug. WE MOETEN WANHOPIG TWEETEN.


    we've only said goodbye with words

    20Afellay schreef:
    Stomme vdwiel. Antwoord ie een noob wel en ons niet. Wij proberen heel cool te tweeten, antwoord hij alleen een wanhopige terug. WE MOETEN WANHOPIG TWEETEN.

    'GREGORY, IK HOU VAN JE. zeg hoi tegen me, asjeblieft.' hahahah (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    'GREGORY, IK HOU VAN JE. zeg hoi tegen me, asjeblieft.' hahahah (krul)


    Gregory is echt een vampierennaam dude (cat)


    we've only said goodbye with words

    Logisch dat ze niet terugtweeten.
    Die hebben een druk leven weetjewel?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Logisch dat ze niet terugtweeten.
    Die hebben een druk leven weetjewel?

    Buh maar kijk, ik vroeg eerst iets. Gewoon echt een vraag weetjewel. Gaan ze mij negeren en op iemand reageren die 'ik hou van je' zegt xd of 'blablabla het is mooi weer. ik hou van je, zeg hoi terug aub.' xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Buh maar kijk, ik vroeg eerst iets. Gewoon echt een vraag weetjewel. Gaan ze mij negeren en op iemand reageren die 'ik hou van je' zegt xd of 'blablabla het is mooi weer. ik hou van je, zeg hoi terug aub.' xd

    Hebben ze daar serieus op gereageerd?
    Oke, ik neem mijn woorden terug over dat leven :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Hebben ze daar serieus op gereageerd?
    Oke, ik neem mijn woorden terug over dat leven :'D

    Ja, maar daarom. Dan negeren ze mij en gaan ze op een of andere noob reageren die 'ik hou van je' zegt. D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja, maar daarom. Dan negeren ze mij en gaan ze op een of andere noob reageren die 'ik hou van je' zegt. D:

    Misschien kiezen ze met ogen dicht een tweet uit en daar antwoorden ze op (cat).


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja, maar daarom. Dan negeren ze mij en gaan ze op een of andere noob reageren die 'ik hou van je' zegt. D:

    Zeg dan ook dat je van ze houd D;


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Zeg dan ook dat je van ze houd D;

    Al geprobeerd hahah (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Misschien kiezen ze met ogen dicht een tweet uit en daar antwoorden ze op (cat).

    Haha. dan ga ik 728229 tweets achter elkaar sturen. Dan móéten ze mij wel een keer terug antwoorden (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3