• Bella-20Afellay-&ik zijn wanhopig haha. We zitten op twitter de hele tijd allerlei voetballers te twitteren maar ze negeren ons gewoon, tfoe. Gewoon met alles @Gvanderwiel/@ELJER0ELIA/@Cristiano/etc en dan een heel verhaal erachter hahaha. Maar ze zijn te gierig om ff wat terug te sturen naar een grote fan tfoe.

    Oke, wie is ook wanhopig/is wel eens terug getweet door een celeb?
    (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Haha. dan ga ik 728229 tweets achter elkaar sturen. Dan móéten ze mij wel een keer terug antwoorden (krul)

    Héél veel succes, want dat gaat nog aardig wat tijd kosten ook :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Héél veel succes, want dat gaat nog aardig wat tijd kosten ook :9~

    Nou, niet als ik gewoon de hele tijd alles kopie-paste :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nou, niet als ik gewoon de hele tijd alles kopie-paste :9~

    Hahah dan krijgen ze elke keer hetzelfde bericht. Misschien denken ze dan dat je hun twitter verneukt en antwoorden ze helemaal niet meer x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben ook wanhopig :$

    Ik vind niet eens de twitter van de voetballers :S Kvind alleen maar de fake twitter

    LittlexAshes schreef:
    Ik vind niet eens de twitter van de voetballers :S Kvind alleen maar de fake twitter

    vraag anders: hoe vond je het om tijdens het wk bij de vaste elf te horen?


    (Be)lieve in (you)rself

    komt omdat jullie met mij omgaan hahaha.


    Smiling but close to tears.

    charissa97 schreef:
    vraag anders: hoe vond je het om tijdens het wk bij de vaste elf te horen?

    dat tegen babel, HAHAHA, die speelde helemaal niet.
    wajo ja dat ga ik vragen XD


    Smiling but close to tears.

    Hahaha, nou, een vriendin van me was naar die huldiging geweest met een andere vriendin. En ze hadden van die 'Elia shirt uit!' bordjes gemaakt. :')

    Werden ze geïnterviewd door een journalist daarover en die vriendin twittert dat dan naar Elia. Gaat hij het retweeten en vragen waar ze staan. En zo dus heel de tijd tot hij wist waar ze stonden, ging hij heel de tijd hun kant op kijken. En een dag later zette die vriendin een foto van hun met die bordjes op Twitter, ging Elia dat ook retweeten. :')

    DVilla schreef:
    (...)
    dat tegen babel, HAHAHA, die speelde helemaal niet.
    wajo ja dat ga ik vragen XD

    HAHAHAHA dies gemeen ;o(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik twitter wel: 'It's my friend Rose's birthday and I thought it would be cool for her that I made you say "Happy Birthday", so would you do that for me please? That would be a great birthday present! Her twitter is called "..."' Oké? (nerd)


    All was well.

    Prodigy schreef:
    Hahaha, nou, een vriendin van me was naar die huldiging geweest met een andere vriendin. En ze hadden van die 'Elia shirt uit!' bordjes gemaakt. :')

    Werden ze geïnterviewd door een journalist daarover en die vriendin twittert dat dan naar Elia. Gaat hij het retweeten en vragen waar ze staan. En zo dus heel de tijd tot hij wist waar ze stonden, ging hij heel de tijd hun kant op kijken. En een dag later zette die vriendin een foto van hun met die bordjes op Twitter, ging Elia dat ook retweeten. :')

    -jaloers-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JBM schreef:
    Ik twitter wel: 'It's my friend Rose's birthday and I thought it would be cool for her that I made you say "Happy Birthday", so would you do that for me please? That would be a great birthday present! Her twitter is called "..."' Oké? (nerd)

    Jaaaaaaa :9~:9~:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    LittlexAshes schreef:
    Ik vind niet eens de twitter van de voetballers :S Kvind alleen maar de fake twitter


    Als er zon blauwe ding staat met ernaast 'Verified Account' is hij orgineel.


    Smiling but close to tears.