• nou kijk..er zit een jongen bij mij in de klas..en iedereen zegt dat hij bij me past enzo X] maar ook dat hij verliefd op me is -.-'maar ik weet het niet zeker enz..dus weten jullie of hij het is..of.umm..ligaams taal of iets dergelijks xD please ben wanhopig xd


    If U Dont Dance U Hate 'R Parents .(R)

    whaha dat heb ik ook,alleen is het bij zo dat ik ook bevriend met hem ben alleen hij wil dus niet meer. Maar goed over jouw x]

    Waar je op moet letten
    -Of hij vaak bij je komt zitten
    - Dingen aan je vraagt
    - Naar je kijkt tijdens de les
    - In de pauze bij je komt zitten
    etc ete

    Als dat gebeurd komen de volgende dingen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    whaha dat heb ik ook,alleen is het bij zo dat ik ook bevriend met hem ben alleen hij wil dus niet meer. Maar goed over jouw x]

    Waar je op moet letten
    -Of hij vaak bij je komt zitten
    - Dingen aan je vraagt
    - Naar je kijkt tijdens de les
    - In de pauze bij je komt zitten
    etc ete

    Als dat gebeurd komen de volgende dingen x]

    AAhh nee die punten meen je niet!! dan mot ik iemand gaan ontlopen :S hij zit de heletijd achter me reed een dan pak alle svan me af en gaat aan me arm lopen trekken, ik d8 al dat hij wat ik mij zag ofzo omdat hij dat steeds deed maar nu je deze punten zeg komt het wel meer er op neer..
    he gatveerrr!! nou ga ik hem ontlopen!!


    Nvt

    Meestal kan je dat in zijn ogen zien...
    Als ze wild glinsteren, dan is het duidelijk.
    Of je kan een sexy beweging maken,
    en dan zien of hij anders naar je kijkt ^^

    vrg een vriendin van je bij hem uit te horn xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    oelalalalalala xD

    je kan het vragen in de Hitkrant...daar antwoorden ze het ook wel eens op...of bij vragen kijken die al gesteld zijn en daar antwoorden opzoeken...zo ben ik wel eens achterkomen XD


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Hij moet je houding spiegelen

    dacht ik

    Ge moet in zijn ogen kijken..en als zijn pupille groot worden hebde geluk ^^
    [is naar het schijnt weteschappelijk beweze]

    je kan het vragen in de Hitkrant...daar antwoorden ze het ook wel eens op...of bij vragen kijken die al gesteld zijn en daar antwoorden opzoeken...zo ben ik wel eens achterkomen XD
    Ohmy das zo lomp dat is toch dat vraag het Kim? x']

    kom op mensen weten jullie egt nixx?? xD

    Vraag het hem? x]
    Ik ben altijd fan van de directe aanpak x]


    Mew <3

    ik vind een directe aanpak ook het beste maar als je iets te veel zenuwen hebt kan je ook gewoon kijken naar zijn manier van doen.
    als hij ineens anders doet tegenover je en veel in je ogen kijkt en super lief voor je is is het antwoord ja