• Nou, na de zomervakantie ga ik op scouting. :9~ De naam van de groep bevalt me al helemaal: Scoutinggroep Zwervers Assen. ZWERVERS :'D.
    Klik :Y)

    Dus ik heb mijn droombaan al gevonden :'D. Hoe zit het met jullie en jullie toekomst? En wie van deze vrolijke mensen zit ook op scouting om het topic nuttig te houden?(krul)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 23:29 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Whahah. Ik heb trauma's aan scouting. Komt meer omdat alle meiden die ik ken, die bij scouting zitten, vriendjes afpakkers zijn, sletjes of blowen.
    Ik ga later lekker de wereld over reizen (A)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik word stewardess of visagiste (krul) En nee, beetje in bomen klimmen en overleven in the middle of nowhere is niet echt wat voor mij:Y)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 23:32 ]

    Ik zit erover na te denken ooit nog eens op scouting te gaan, want ik doe namelijk niet aan een sport ofzo. Maar die naam daarvan is wel hot hoor.:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    SKINNYJEANS schreef:
    Ik word stewardess of visagiste (krul) En nee, beetje in bomen klimmen en overleven in the middle of nowhere is niet echt wat voor mij:Y)


    Als ik in een boom moet klimmen, krakt die boom bij het idee alleen al, dus dat scheelt ;D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Als ik in een boom moet klimmen, krakt die boom bij het idee alleen al, dus dat scheelt ;D

    Hahahahaha jaa volgens mij heb ik ook een beetje een verkeerd beeld van scouting maar dat zie ik altijd in die films enzo, dus vandaar(krul)

    SKINNYJEANS schreef:
    (...)
    Hahahahaha jaa volgens mij heb ik ook een beetje een verkeerd beeld van scouting maar dat zie ik altijd in die films enzo, dus vandaar(krul)


    Ik heb eigenlijk geen flauw idee wat je bij scouting allemaal doet, haha. Ik weet alleen dat je kampvuren mag maken :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zit ook op scouting en dat is gewoon geniaal :Y) Leuk man dat jij er ook op gaat : D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Leto schreef:
    Ik zit ook op scouting en dat is gewoon geniaal :Y) Leuk man dat jij er ook op gaat : D


    Je mag toch wel kampvuren maken hea? :9~
    Ik weet er echt niets van, vertel eens iets :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ga bij mij in het park rondzwerven, dan voer ik je :9~


    -