• Veel succes ;S *medelijde*

    (...)

    OKee, ik verklaar mezelf officieel dom, ik moet ook 1 september beginnen...maar ik weet nooit welke datum het is..


    OMG ik kn hem vnbuiten heb ik altijd geweten,!!!!! en het is de verjaardg vn Bill en TOM.x3333


    *He's the one.

    Ik heb Dinsdag school. D:

    Danke,Ik wil niet naar school*snik snik*


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Iedereen over heel de wereld zou op 1datum moeten beginnen,!! dat vind ik deze site gaat niets meer zijn,, zo leeg als iedereen al volgende week naar school moet,!!!


    *He's the one.

    Iedereen over heel de wereld zou op 1datum moeten beginnen,!! dat vind ik deze site gaat niets meer zijn,, zo leeg als iedereen al volgende week naar school moet,!!!

    Nja inderdaad..maar ik begin pas op 1 september [best wel ne kutdag buite da het dan de verjaardag van bill en tom is xD dan loop ik altij hyper rond xDen zijn de leerkrachte mij al na 1 dag beu xD]

    bleh! gelukkig hoef ik er maandag pas om kwart over 7 uit ='] normaal zit ik dan al op de fiets (lol)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    Nja inderdaad..maar ik begin pas op 1 september [best wel ne kutdag buite da het dan de verjaardag van bill en tom is xD dan loop ik altij hyper rond xDen zijn de leerkrachte mij al na 1 dag beu xD]



    ik moet dn ook nr school jij komt uit België niet???

    Idd das een voordeel maar ook wle kut dt je juist dn de eerste dg naar school moet maar ik en mijn vriendin zijn dn ook vrij hyper omdat het dn de verjaardg vn bill en Tom is, en dn zitten we wrsl heel de tijd Happy B-day te zingen,!!! xD


    *He's the one.

    Whieee ik heb nog tot 1 september vakantie =3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dankuwel. o-o


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb gelukkig nog lekker ongeveer 2 weken ofzoo xD voor de rest succes ;)


    Nvt

    ik moet dinsdag pas x')

    ik heb nog tot 1 september (hoera)

    Ik moet dinsdag naar School x]]

    en ik heb problemen op school met kinderen, [KUTMENSJES] en daarom durf ik niet xO


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)


    ik moet dn ook nr school jij komt uit België niet???

    Idd das een voordeel maar ook wle kut dt je juist dn de eerste dg naar school moet maar ik en mijn vriendin zijn dn ook vrij hyper omdat het dn de verjaardg vn bill en Tom is, en dn zitten we wrsl heel de tijd Happy B-day te zingen,!!! xD

    LEVE ANTWERPE! ;D

    ik heb nog maar 1 week vrij en ik krijg een k*t mentor hij is een gym docent o.O
    kan het nog erger?!