• Veel succes ;S *medelijde*

    heel erg bedankt^^
    moet alleen dinsdag naar schoolxD


    I am an idiot, I move.

    ik snap dat dus echt niet.. school begint tog 1 september?? o_O vind het zo raar dat sommige het vroeger hebben xD

    ik heb nog maar 1 week vrij en ik krijg een k*t mentor hij is een gym docent o.O
    kan het nog erger?!
    Waha mijn vriendin had dat en toen moest een kind uit haar klas zich 15 keer voor de klas opdrukken als ze lager dan een acht haalde ='D

    thx >.<
    omg ik haat school egt ookal ben ik benieuwd hoe ik ben ingedeeld en of ik bij een goede friend in de klas zit :P

    Ik haat school, ik haat leren, ik haat vroeg uit bed, ik haat mentoren, ik haat huiswerk, ik haat gym, ik haat alle vakken, ik haat de pauzes, ik haat alle leraren, ik haat alle mensen die me pesten. Maar toch bedankt voor je medelijden.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    omg.
    thanksman.
    ik zit in een andere klas dan mijn schatizen [xNIJNTJE],
    en nu zit ik daar in mijn eentje met een ander persoontje die ik eigenlijk niet mag maar ik moet toch met iemand lopen.
    -zucht-
    ik kijk er echt tegen op.
    en ik ga ook nog eens naar VWO.
    tonnenhuiswerk -.-

    dusz; thanks. (l) ;p.


    do you love me? yeah, you love me.

    omg.
    thanksman.
    ik zit in een andere klas dan mijn schatizen [xNIJNTJE],
    en nu zit ik daar in mijn eentje met een ander persoontje die ik eigenlijk niet mag maar ik moet toch met iemand lopen.
    -zucht-
    ik kijk er echt tegen op.
    en ik ga ook nog eens naar VWO.
    tonnenhuiswerk -.-

    dusz; thanks. (l) ;p.

    gelle zit persies allemaal bij elkaar op school xD

    (...)
    gelle zit persies allemaal bij elkaar op school xD


    haha nou er zitten wel al 5 mensen van quizlet bij mij op school jha die ik ken ;p


    do you love me? yeah, you love me.

    Ik moet dinsdag boeken ophalen-.- en woensdag schoooooool-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    haha ^^ ik ben ZO blij dat ik nog een weekje vakantie heb dan :$ ik HAAT school, en aangezien ik naar de brugklas ga [kben blijven zitten..] vind ik het doodeng :$


    Dacht ik eerst ook maar de brugklas valt heel erg mee ;).. Ze hebben altijd van die erge verhalen over de 4e jaars maar die vallen enorm mee ze doen je niks! Alleen schelden ze de brugers in het algemeen uit.. Kk brugers enzo..

    Ik moet trouwens 1 september naar school! Ik haat die datum want dan zijn Tommi En Billy jarig!

    danku ik scheit werkelyk in mijn broek ik moet naar de brugklas :(


    You are the one <33

    danke xD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    danku ik scheit werkelyk in mijn broek ik moet naar de brugklas :(

    wees niet bang ik ben nu brugpieper af _O_(hoera)_O_(hoera) !!
    maar zo erg is het niet egt waar je maakt je over veel te veel druk! (geloof me! ;))


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)


    idd.. vink nou ook..

    en het geeft engels..
    vlgens my O_o..


    Huiswerk waar je niets van snapt,
    Kom naar mij toe.
    Ik ga namelijk naar een Amerikaans/Russisch school. ^^
    Mijn engels is supergoed.