• De stelling van vandaag luidt:
    'De ware' bestaat niet.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Hij bestaat wel, maar je moet er niet gaan naar zoeken! Zo krijg je foute vriendjes/vriendinnen. Je moet het gewoon op je af laten komen. Zo gaat dat in de Liefde.


    I'll live every second like it is my last one <3

    De ware bestaat wel x]


    They call me dr. phil

    ik geloof er wel in,
    ik weet alleen niet of er een voor mij bestaat(krul)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Eens


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hahah hij bestaat,
    toch lastig dat je telkens denkt dat je hem hebt hea, en dan gaan ze aan je neus voorbij (a)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Ik zou het niet weten. Volgens mij bestaat die wel,maar of je heb tegenkomt dat is iets anders.

    Mee eens.

    Maybey =]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Zo'n stelling was er eerder, niet?

    Nou, dat weet ik nog niet dus geen mening.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Eens,
    ik denk dat mensen te vaak veranderen van mening en gevoel dat het bijna onmogelijk is. Je kunt wel lang bij iemand blijven, maar ik denk niet dat dat het 'de ware' is zoals de meeste mensen 'de ware' voorstellen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oneens....


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    oneens heb hem nog niet gevonden maar denk wel dat ie bestaat


    keep control, if you don't have it, take it

    oneens de kans is een op hondert dat je die persoon ooit zal vinden maar als je lang zoekt vind je die persoon wel, maar ik gelooft dat er meerderen zijn die de ware kunnen zijn

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 20:30 ]


    /

    eeeeeens..


    "POTATOOOOOE!"

    Volgens mij bestaat hij wel, maar zijn er gewoon velen die hem niet vinden omdat ze te hard zoeken. Het moet gewoon gebeuren denk ik en als je zoekt gebeurt het niet gewoon... Je moet gwn je leven lijden en wie weet kom je hem dan wel tege...

    maar ik denk ook wel dat er meerdere zijn... Je kan denk ik meer dan een ware in je leven hebben...


    Create your own style, be unique!