• En dan heb ik het over mijn belachelijke rotschool. Ze hebben voor het laatste schooljaar de klassen nog een keer lekker uitelkaar getrokken. Wij hadden echt een hele gezellige klas. Nu hebben ze bijna al mijn vrienden in een klas gezet. Zonder mij en 3 anderen. Mijn beste vriendin met precies hetzelfde profiel is ook in een andere klas gezet. Ze zouden eerst profielen bij elkaar proberen te zetten, is niet gebeurd dus. En als klap op de vuurpijl hebben ze me bij de grootste bitches van school gezet. Lekker laatste jaar wordt dat, NOT! Dus ik ben ontzettend boos. Dit is al de 2de keer dat ze me dit flikken.

    Om nuttig te houden, gaan jullie ook naar een andere klas?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, bij ons zijn de klassen meestal hetzelfde verdeeld, maar in de andere klas zitten ook leuke mensen(de meeste zijn wel seutjes), dus mij maakt het niet zoveel uit, al zit ik toch liever in dezelfde klas...


    None but ourselves can free our minds.

    Ai, da's gekloot.
    Maar ik weet dus nog niet in welke klas ik ga zitten, wij weten dat pas 1 september. Maar wij mogen bij het inschrijven voor het volgend jaar een naam of 2 opschrijven van mensen bij wie we absoluut in de klas willen zitten, en meestal houden ze daar rekening mee. Ik denk dat ik nog in dezelfde klas ga zitten en mijn 2 beste vriendinnen van een andere richting komen daarbij te zitten, dus het word alleen maar beter bij mij.
    Maar veel sterkte volgend schooljaar! (flower)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat is kut. Maar je kunt toch vragen of jij zelf niet in een van die andere klassen geplaatst kunt worden? Met je mentor en teamleider. Als je het echt niet met je nieuwe klasgenoten kunt vinden...

    In ieder geval heel veel sterkte volgend jaar!

    Overplaatsen?

    Ik had dat vorig jaar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is echt vervelend ja! Wij zouden eerst ook gehusselt worden in een latijn klas en een gewone klas maar dat is niet gebeurt gelukkig en nu is alleen het stomste kind bij ons uit de klas weg naar een andere klas toe :'D Dus nu is mijn klas helemaal geweldig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ahw, snap dat het heel kut voor je is. <3

    Ik zit volgend jaar voor het vierde jaar op rij met ongeveer dezelfde mensen in de klas. :'D

    Ergens ben ik er wel blij om, want ik weet nu ondertussen wel hoe ik ze kan trotseren, zeg maar, maar langs de andere kant blijven het kutmensen. :'DDD

    Dat is stom.
    Maar bij ons worden de klassen denk ik altijd uitelkaar getrokken?
    Tjah, het hang er gewoon af welke richting je kiest.


    effort never betrays you

    Dat is kut. ;o
    Ik moet naar een andere school, net als de anderen uit mijn klas. Maar ik kom waarschijnlijk alleen bij de mensen die ik niet mag daarvan in een klas. Dus dat wordt wat. ;o

    dat is echt stom.
    & ja ik krijg verschillende klassen.
    ik krijg een mentor klas, een klas voor de vakken die iedereen heeft en klas met mensen die hetzelfde profiel hebben.(nerd)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 21:19 ]


    Smiling but close to tears.

    Nee, ik blijf in dezelfde, maar dat is de meest rotte van heel de school... En daar zit ik al 2 jaar mee.
    Maar volgend jaar is m'n laatste en dan ben ik van ze af, net goed voor hun of ik had ze vermoord.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je kunt overplaatsing naar een andere klas aan vragen? School zou dat eigenlijk niet mogen weigeren ;x

    In ieder geval, nee, dat heb ik nog nooit gehad en ga ik niet meer krijgen ook. Ik ga dit jaar naar de Uni :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Waarschijnlijk wel,door de profielen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Das kut

    Ik ben ook blij dat ik van mn klote school af ben volgendjaar


    the world is filled with people that we dont understand

    Dat is heel vervelend. Overplaatsing kan je altijd aanvragen? ;o
    En ik blijf in dezelfde klas, er komen wel een paar mensen bij, maar die vind ik wel aardig. (:
    ik ben sowieso pas klaar over 3 jaar - gymnasium, he.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Dat is echt balen Ö
    Ik weet het nog niet, waarschijnlijk kom ik in dezelfde klas als afgelopen jaar. Gewoon de profielen bij elkaar dus (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.