• In mijn droom tenminste toch want ik had hem een privébericht gestuurd. (??)
    Dat was nu eens zo loos. :3
    Ik droomde ook nog dat mijn oma zei dat ze de muziek van You Me At Six & VersaEmerge goed vond, en daarvoor droomde ik dat ik de gf van Josh Franceschi was. Alweer. Lulwut?
    Waar hebben jullie van gedroomd? :')

    vandaag?
    niet.
    ik heb vandaag heledag wakker gelegen (krul)


    The way we live, is the way we die

    Nutella schreef:
    vandaag?
    niet.
    ik heb vandaag heledag wakker gelegen (krul)

    Owh, dat is ook niet zo gezond. (nerd)

    hele rare droom.
    Ik droomde dat ik met een paar mensen van Q op een eiland zat. En dat toen zegmaar de idolen van ons er ook waren en toen kwam er een vloedgolf en rende we een duin op. Toen gingen die idolen dood en bleven wij leven en toen kwam me zusje irritant doen haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik kan het mij niet herinnneren.

    Maar van gisteren wel. Ik was bij de Eems Dollard aan de camping en daar was opeens een concert van Sick Puppies en toen ging ik meeten. En dat was leuk.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Comet schreef:
    (...)
    Owh, dat is ook niet zo gezond. (nerd)


    hahah, ik ging rond 1 uur slapen ofzo, maar ik kon niet volgens mij heb ik maar 2uurtjes geslapen? en nu heb ik koppijn (krul)


    The way we live, is the way we die

    Nutella schreef:
    (...)

    hahah, ik ging rond 1 uur slapen ofzo, maar ik kon niet volgens mij heb ik maar 2uurtjes geslapen? en nu heb ik koppijn (krul)

    Douche nemen. (:
    Dat helpt bij mij toch. (nerd)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    DVilla schreef:
    hele rare droom.
    Ik droomde dat ik met een paar mensen van Q op een eiland zat. En dat toen zegmaar de idolen van ons er ook waren en toen kwam er een vloedgolf en rende we een duin op. Toen gingen die idolen dood en bleven wij leven en toen kwam me zusje irritant doen haha.

    Was ik in jouw droom? :o


    En ik ging om half 4 slapen en ik ben net wakker en mijn hoofd is leeg. :Y)


    All was well.

    Ik heb ook over Gaskarth gedroomt ^^ alleen was het dat ik een ticket had om hem te mogen gaan bezoeken bij hem thuis, en dat hij zo een heel erg mama's kindje was. dat ze zijn schoenen moest knopen en zijn hemdje toe doen enzo, heel vaag, ik weet het ;p


    We're hiding behind skin that's too tough

    JBM schreef:
    (...)
    Was ik in jouw droom? :o


    En ik ging om half 4 slapen en ik ben net wakker en mijn hoofd is leeg. :Y)


    Ja, met die jean-batiste maurier mannetje.
    ken zijn naam niet helemaal goed uit m'n hoofd. -schaam-

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 10:15 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik droomde dat Iker Casillas mijn chauffeur was. Haha


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb al nachten dezelfde droom en hij is best erg.
    Justin Bieber zegt in een interview dat hij me wil daten en op een concert (blijkbaar zit ik in een band of zing ik idk) zegt Jack Barkat (die naast me staat) dat Bieber van zijn vriendin moet blijven of anders zal hij hem een lesje leren.
    Dat komt dus uit dat ik de vriendin van Jack Barakat ben.
    Mijn dromen zijn altijd raar..


    Jaybee dude (:

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik heb ook over Gaskarth gedroomt ^^ alleen was het dat ik een ticket had om hem te mogen gaan bezoeken bij hem thuis, en dat hij zo een heel erg mama's kindje was. dat ze zijn schoenen moest knopen en zijn hemdje toe doen enzo, heel vaag, ik weet het ;p

    Cool story bro.

    DVilla schreef:
    (...)

    Ja, met die jean-batiste maurier mannetje.
    ken zijn naam niet helemaal goed uit m'n hoofd. -schaam-

    haha, Je zat twee letters ernaast. Toch goed geprobeerd! -klopt op hoofdje-


    All was well.

    Whaha, aparte droom!
    Mijn droom vannacht weet ik niet meer, ik ben namelijk ziek dus heb niet echt heel lekker geslapen. Mijn droom van giseren nacht was behoorlijk eng. Ik droomde dat ik op de bank zat en heel druk bezig was met het versturen van een sms. Het was donker, dus ik schrok toen er ineens een lichtje naast me verscheen. Toen ik opkeek was het mijn vader die met een lampje op mijn gezicht scheen. Hij zei dat ik moest oppassen als ik zo geconcentreerd bezig was, omdat ik anders niet zou horen of er iemand in huis was. Super eng, want mijn vader zit in Italië.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BLIND schreef:
    Whaha, aparte droom!
    Mijn droom vannacht weet ik niet meer, ik ben namelijk ziek dus heb niet echt heel lekker geslapen. Mijn droom van giseren nacht was behoorlijk eng. Ik droomde dat ik op de bank zat en heel druk bezig was met het versturen van een sms. Het was donker, dus ik schrok toen er ineens een lichtje naast me verscheen. Toen ik opkeek was het mijn vader die met een lampje op mijn gezicht scheen. Hij zei dat ik moest oppassen als ik zo geconcentreerd bezig was, omdat ik anders niet zou horen of er iemand in huis was. Super eng, want mijn vader zit in Italië.

    god, dat is echt gewoon eng ;o


    We're hiding behind skin that's too tough