• In mijn droom tenminste toch want ik had hem een privébericht gestuurd. (??)
    Dat was nu eens zo loos. :3
    Ik droomde ook nog dat mijn oma zei dat ze de muziek van You Me At Six & VersaEmerge goed vond, en daarvoor droomde ik dat ik de gf van Josh Franceschi was. Alweer. Lulwut?
    Waar hebben jullie van gedroomd? :')

    lol, gisternacht droomde ik dat ik ergens voor was aangenomen waar ik niet gesolociteerd had ofzo ~_~
    En ik heb eens gedroomd dat m'n Engels leraar drugs van You Me At Six kreeg, want dat ging ie in de les vertellen, lol


    There are several things that I have been doing wrong.

    Haha, das grappig dat je dat nu vraagt.
    Ik heb gedroomd over dat ik Bill en Tom tegen kwam op straat en dat ik Bill's handtekening kreeg terwijl ik er niet eens om vroeg. En later kende hij mijn naam ook nog.

    En ik heb later nog over the grudge gedroomd :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Haha, cool. Ik wist wat ik gedroomd had, maar nu niet meer.


    Life is hard and then we die

    dat ik terug getweet werd door Perez Hilton& Ian Somerhalder en de rest herinner ik me niet meer. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geen idee, ik weet bijna nooit meer waarover ik droom.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    humm.. k heb over mijn vakantie vriendje gedroomt. waar ik eergisteren afscheid van moest nemen.
    maar volgend jaar zie ik hem weer. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb gedroomd, dat er een groot huis was, met kelders. En dat er 12 goden waren die 6 groepen van 3 mensen maakten.
    Die groepen moesten elk een god vinden in dat huis, en die vermoorden. Maar je mocht niet uit dat huis komen want dan ging je dood. Daarvoor moest je ook een god doodden om geneesmiddel van te maken, voor als je dus buiten was geweest.
    Ik zat in een groep met een vakantie vriend en mijn buurman. x'D Nja die vakantie vriend die bleef als laatste over want mijn buurman ging al gelijk dood doorgaat hij vermoord werd door een god, en ik ging dood omdat ik en die vakantievriend uit dat huis moesten omdat het daarbinnen te onveilig was.
    En nja, ik was dus buiten, te lang. Dus ik ging dood want ik kwam vast te zitten aan een plant. En toen wilde die vakantie vriend me nog helpen maar toen ging ik al dood. Dus was hij degene die als enige overbleef.
    Toen werd het spannend maar mijn moeder moest het weer verpesten door me wakker te maken.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 13:57 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat ik ontvoerd was terwijl ik met de mensen van mijn laatste kamp ging skiën. Ze vonden me terug en toen kuste mijn crush me :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik was het zusje van Jukka Hildén en ik had met Bam Margera. En Johnny Knoxville had een oogje op mij haha, I wish.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 14:48 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    BLIND schreef:
    Whaha, aparte droom!
    Mijn droom vannacht weet ik niet meer, ik ben namelijk ziek dus heb niet echt heel lekker geslapen. Mijn droom van giseren nacht was behoorlijk eng. Ik droomde dat ik op de bank zat en heel druk bezig was met het versturen van een sms. Het was donker, dus ik schrok toen er ineens een lichtje naast me verscheen. Toen ik opkeek was het mijn vader die met een lampje op mijn gezicht scheen. Hij zei dat ik moest oppassen als ik zo geconcentreerd bezig was, omdat ik anders niet zou horen of er iemand in huis was. Super eng, want mijn vader zit in Italië.

    Misschien is dat wel een waarschuwing.
    Mijn ma heeft ooit eens gedroomd dat iemand gerief uit haar handtas stal, en toen ze het me vertelde viel haar frank dat ze de laatste tijd haar handtas idd vaak liet openstaan (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb gedroomd dat ik mijn achternichtje(2,5) in bad deed. Dat ik haar haren ging wassen en gekke kapsels maken. Toen trok mijn achternichtje allemaal gekke gezichten. Vandaag: Precies hetzelfde maar dan echt!


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Dat Maya van LM.C me heel de tijd knuffelde en niet meer los liet. I was dying in a good and fangirl-ish way.


    All this dampness is damp.

    Haha zou grappig zijn als het echt zo was :'D Beroemdheden op Q :'D
    En ik heb voor de 3e keer deze week gedroomd dat jeroen het uitmaakte. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whahahaha :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ik droomde over Paramore en neem gewoon je gsm en lees een van de berichten die je deze morgen van me kreeg en je weet het allemaal weer. (cat)