• Marjolien en ik hebben een voetbalshirt nodig.(het liefst Torres, my dear fellows) En wij zijn skieterds en wij durven onze ouders niet te vragen om er 1 op internet te kopen. Dus wij vragen jullie of julie weten waar we er 1 kunnen kopen in een winkel. Het liefst in Drenthe. Maar iets daar dichtbij is ook fine. (:

    Thanks for your attention.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 11:20 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Ik ben een skieterd, en ik durf het eigenlijk niet te vertellen, want eerder heb ik er nooit intresse in gehad. En ik denk dat mijn pddnos een kleine rol erin speelt.

    Ik vind het nogal apart ;o
    Maar ik denk inderdaad dat het daarmee te maken heeft.
    Maakt niet uit, toch?

    Ik heb er eigenlijk wel alijd interesse in gehad.
    Toen ik 'vroeger' jonger was, keek ik altijd voetbal en ik vond het altijd helemaal geweldig. En sinds mijn 11e begon ik me bezig te houden met de voetballers en dacht ik 'Ja, die zien er ook wel leuk uit ;D'
    Hoe dan ook, als ik ergens fan van ben, dan hebben mijn ouders dat al gauw in de gaten. Maar ze weten dat ik alleen tegen hun aan begin te lullen over dingen die ik echt leuk vind. Dus niet dat ik van alles fan word, want ik vind niet zo snel iets leuk.
    God, ik dwaal weer helemaal af van het topic.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    RodeRobijn schreef:
    (...)
    Ik vind het nogal apart ;o
    Maar ik denk inderdaad dat het daarmee te maken heeft.
    Maakt niet uit, toch?
    (..)


    Nee maakt niet veel uit. Het nadeel is dat Marjolien en ik beide pddnos hebben x'D
    Maar goed, ik denk dat ik mijn moeder gewoon eens moet aanspreken ofzo. Hoe dan ook. Ooit. Misschien. Of eerst kijken of ik hem ergens in Emmen kan kopen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Nee maakt niet veel uit. Het nadeel is dat Marjolien en ik beide pddnos hebben x'D
    Maar goed, ik denk dat ik mijn moeder gewoon eens moet aanspreken ofzo. Hoe dan ook. Ooit. Misschien. Of eerst kijken of ik hem ergens in Emmen kan kopen.

    Ik denk dat als je je moeder aanspreekt, het heel goed voor je zal zijn.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    RodeRobijn schreef:
    (...)
    Ik denk dat als je je moeder aanspreekt, het heel goed voor je zal zijn.

    Ik denk het ook. Wish me luck


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Je kan dat op bijna elke luchthaven kopen? :')


    All was well.

    Taken schreef:
    Ik denk het ook. Wish me luck

    Oh, ofcourse I wish you luck honey (:
    Back to topic: Ik ga eens in Scheveningen kijken voor zo'n T-shirt.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    RodeRobijn schreef:
    (...)
    Oh, ofcourse I wish you luck honey (:
    Back to topic: Ik ga eens in Scheveningen kijken voor zo'n T-shirt.


    Thanks. Ik denk alhoewel niet dat ik van Emmen naar Scheveningen mag reizen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    Thanks. Ik denk alhoewel niet dat ik van Emmen naar Scheveningen mag reizen.

    Nee, en ik weet ook niet zeker of ze ze daar ook daadwerkelijk hebben. Maar ik ga welles regelmatig met mijn ouders daar naar het strand, en ik ga wel eens even kijken [/aangezien ik zelf ook wel zo'n ding wil]
    Van mijn woonplaats naar Scheveningen is 2 uur rijden x'D


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    RodeRobijn schreef:
    (...)
    Nee, en ik weet ook niet zeker of ze ze daar ook daadwerkelijk hebben. Maar ik ga welles regelmatig met mijn ouders daar naar het strand, en ik ga wel eens even kijken [/aangezien ik zelf ook wel zo'n ding wil]
    Van mijn woonplaats naar Scheveningen is 2 uur rijden x'D


    Oh van mij vandaag ik den 2 uur en een half uurtje. x'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.