• Hi ik heb een verhaal maar die heeft al vele hoofdstukken en nu wil ik dat er nu nieuwe gevaren zijn! Ik zoek rolle voor de bad vampire's of wolven mag ook.

    Vul dit pleaze in.

    Naam:
    Leeftijd:
    Stad/dorp:
    Uiterlijk:
    Vampier/wolf:
    Karakter:
    Extra's:
    Foto:
    Ze mogen ook nog overstappen naar de goede kanten, maar dat moet je echt aangeven anders blijven de rollen slecht :P

    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/24648/hold-on-evertything-will-be-allright-edward-cullen-lovestory/[/url] de link van me story.

    Liefs Decoration:$

    [ bericht aangepast op 29 juli 2010 - 16:53 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dewi Rose Brandon
    17
    La Push
    Blauwe ogen, zwart als ze dorst heeft, bruin haar en een normale maar mooie huidskleur. en een slank figuur.
    Vampwolf, half vampier half wolf (ik kon niet keizen, is dit goed??)
    Melig, Hyper, Blij, Raar, Aardig, vriendelijk en dromerig.
    Ze heeft een gave (mag je zelf verzinnen), een hondje als huisdier, haar gedachten zijn met het hondje verbonden. ze stapt over naar de goede kant.

    [url=file://localhost/Users/imacsnow/Desktop/jessica-alba-hot-sexy-cute-beautiful-pics-pictures-photos-cash-warren-baby-girl-mother-fantastic-four-movie-hair-cut-style-bikini-beach-blonde-blond-celelb-gossip-news-blog-celebrity-site-chica-inc.jpg]foto, alleen wel met blauwe ogen in plaats van bruin[/url]

    groetjes Twilghtlover

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:17 ]


    The Sorting Hat is my Husband, i love him!!

    Naam:Cathy Sanders
    Leeftijd:17
    Stad/dorp:Forks
    Uiterlijk:1m75 en zwarte ogen omdat ze afwisselt van voedsel
    Vampier/wolf:Vampier die naar goede kant overstapt
    Karakter:Kan erg droog zijn, Lief, soms wat sarcastisch en gemeen, Haalt graag grappen uit maar is erg onzeker over zichzelf.
    Extra's:Cathy heeft een gave, ze kan aanvoelen of iemand liegt. Ze heeft stiekem een hele grote hekel aan zichzelf, omdat ze zich een monster vind, maar dat verbergt ze goed door anderen schrik aan te jagen. Ze is dol op zingen en wisselt altijd af met haar voedsel. Op maandag, disndag en woensdag leeft ze van mensenbloed en op de andere dagen van dierenbloed. Ze is al 30 jaar een vampier.
    Foto:Cathy

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 23:17 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jullie komen er in:D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Naam: Romy Allison Pierce
    Leeftijd: 17
    Stad/dorp: Port Angeles
    Uiterlijk: 1.65, normaal postuur, draagt meestal skinnyjeans met een bandshirt en all stars met verschillende kleur veters.
    Vampier/wolf: bad vampire n.n
    Karakter: Ze is een bitch geworden doordat ze mensen bloed drinkt. Maar ze heeft ook haar lieve kanten, en ziet overal de humor van in.
    Extra's: Ze is verschrikkelijk snel en sterk doordat ze mensenbloed drinkt. Ze heeft een relatie met Vladimir Ferro, een vampier leider van een groep in Bulgarije
    Foto: meet Romy Allison Pierce
    Oh,
    en:
    meet Vladimir Ferro


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.