• Owkee ik wil dus een elektrische gitaar kope en nu wil ik jullie mening ^L^ okj hier is ie dan :P
    Klik.

    xxx

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 juli 2010 - 23:45 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik vind hem geil. :9~


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Wauw*winddd*
    Ik wil hem ook!
    Maar ze kosten echt ontzettend veel geld.


    Food.

    VETmooi(yeah)


    Keep on smiling

    zeekomkomer schreef:
    (...)
    volgens mij is ie wel echt maar ik heb egt geeen idd XD

    Een echte gibson koop je wel niet voor 200 euro... Dus het zal wel geen echte zijn...
    Maar als je pas begint met gitaar spelen maakt dat eigenlijk niet zoveel uit, dan heb je niet meteen zo'n dure gitaren nodig.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Een echte gibson koop je wel niet voor 200 euro... Dus het zal wel geen echte zijn...
    Maar als je pas begint met gitaar spelen maakt dat eigenlijk niet zoveel uit, dan heb je niet meteen zo'n dure gitaren nodig.

    Als je niet zeker weet of je er wel verder mee wil gaan is dat handig ja, maar ik baal er nu van dat ik nog steeds m'n startertje heb... heb hem uit frustratie omgebouwd.

    Poseidon schreef:
    Ah, Gibson Les Paul. Die zijn behoorlijk duur. En zoals iemand hier zei dat ze al gauw 400 tot 600 euro zijn, gooi er dan maar een duizendje op ofzo. Ik denk dat deze ongeveer 3300 euro is. Maar hij is wel ontzettend gaaf.


    Only losers can act the way you do

    Poseidon schreef:
    Ah, Gibson Les Paul. Die zijn behoorlijk duur. En zoals iemand hier zei dat ze al gauw 400 tot 600 euro zijn, gooi er dan maar een duizendje op ofzo. Ik denk dat deze ongeveer 3300 euro is. Maar hij is wel ontzettend gaaf.

    Ik denk niet dat dit een echte LP is, dan had je ergens in de foto (hetzij als watermerk, hetzij op de dan zichtbare headstock) Gibson moeten kunnen zien.
    EDIT: Het kan ook een Epiphone zijn.

    @OP: Heb je de site van deze gitaar?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 11:39 ]

    waauw die is vet !


    Life is a beautiful struggle