• Ik ben best benieuwd, wie is er hier op Q gelovig? En waar geloof je dan in?

    Ik ben zelf niet gelovig (in een bepaald iets, zoals God), maar ik geloof wel dat er meer is tussen Hemel en Aarde.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Moslim :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Morgaine schreef:
    @ Shade en Brokenspirit;
    Waarin dan? (:

    Ik ben Christen en geloof zo in de Christelijke God en Jezus. Maar ik ben niet zo'n typje dat de Bijbel letterlijk neemt.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben gelovig.
    Ik ben Christelijk Hervormd opgevoed en in moeilijke tijden helpt mijn geloof.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Morgaine schreef:
    @ Shade en Brokenspirit;
    Waarin dan? (:

    Ik ben opegroeit met het idee dat God bestaat. En ik geloof daar wel in..hoewel ik niet zeker weet of alles uit de bijbel enzo klopt. Maar ik geloof zeker dat er meer is tussen hemel en aarde.

    KiimmBiatch schreef:
    sorry, ik ben een atheïst
    ik geloof niet ^^


    You’re falling into history.

    Ik ben gelovig, christen,

    Protestants om precies te zijn xD

    maar zo heel erg geloof ik er niet in eigenlijk..


    Opgeven is geen optie.

    ik geloof in mensen en paranormale krachten en geesten en zo'n gedoe.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik geloof ook niet ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    laRogue666 schreef:
    ik geloof in mensen en paranormale krachten en geesten en zo'n gedoe.


    Ik ook :]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Niet echt.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Starwarsdude schreef:
    Ik geloof niet echt in iets, al ben ik wel gedoopt en heb mijn beide communies gedaan.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik weet het niet, maar ik vind het Christendom in elk geval al wel boeiend en mooi van ingesteldheid.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben gedoopt en heb m'n communie en vormsel gedaan... Maar ik geloof niet echt... Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde en meer dan de mens en tijd.. Maar dat is het ongeveer...


    Fat chance.

    Atheïst

    Maar , ik denk wel niet dat het na onze dood gedaan is met ons.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Sid schreef:
    Ik weet het niet, maar ik vind het Christendom in elk geval al wel boeiend en mooi van ingesteldheid.


    Ja , behalve de kleine getale van priester die het niet zo nauw nemen met hun geloftes en de mist in gaan.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me