• Ik ben best benieuwd, wie is er hier op Q gelovig? En waar geloof je dan in?

    Ik ben zelf niet gelovig (in een bepaald iets, zoals God), maar ik geloof wel dat er meer is tussen Hemel en Aarde.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik geloof niet in god enzo of zwarte katten, maar wel in horoscopen en het monster van Loch ness

    Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde. En ook dat er dus geesten, en andere wezens bestaan. Ook probeer ik (net zoals BlueBird) me zo veel mogelijk aan de boeddhistische standpunten te houden, en geloof ik ook in de wet van karma. ('Goede' acties leiden tot resultaten zoals geluk, etc., en 'slechte' acties hebben slechte gevolgen van lijden en problemen.)


    Paganisme

    Ik geloof in mezelf en de liefde.


    It's time to be happy again.

    Ik geloof in God,Liefde,Hoop,Ware Liefde,Hierna maals,Leven na de dood,En tussen hemel en aarde


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Ik heb een soort van eigen geloof achtig iets ontwikkeld.


    Get back motherfuckerz'

    DarkDesire schreef:
    Ik heb een soort van eigen geloof achtig iets ontwikkeld.


    Daar kan ik me helemaal in vinden.

    Maar om iets specifieker te zijn zal ik maar zeggen dat ik een Agnostische Theist ben.

    Ik geloof dat er een god is, of meerdere goden zijn, dat we nooit zeker zullen weten dat die er zijn omdat ze ons begrip ver te boven gaan, en dat ze heel anders zijn, en in andere vormen voor komen/komt dan dat wij ooit zullen denken.

    Wat ben ik toch weer lekker vaag. Ik weet het zelf eigenlijk ook niet zo goed denk ik...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik ben zelf niet gelovig (in een bepaald iets, zoals God), maar ik geloof wel dat er meer is tussen Hemel en Aarde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik geloof in mezelf!! xD

    Woohooo!! Go IK!!
    (hoera)


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain

    Moslim (krul)


    The way we live, is the way we die

    Georgraphy schreef:
    (...)

    Daar kan ik me helemaal in vinden.

    Maar om iets specifieker te zijn zal ik maar zeggen dat ik een Agnostische Theist ben.

    Ik geloof dat er een god is, of meerdere goden zijn, dat we nooit zeker zullen weten dat die er zijn omdat ze ons begrip ver te boven gaan, en dat ze heel anders zijn, en in andere vormen voor komen/komt dan dat wij ooit zullen denken.

    Wat ben ik toch weer lekker vaag. Ik weet het zelf eigenlijk ook niet zo goed denk ik...


    Klinkt voor mij anders vrij 'normaal/logisch'. Zo denk ik er ongeveer - wel heel wijd - ook over.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik geloof in mezelf. (cat)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik geloof wel, geloof ik.. Nee oké, ik geloof wel (: Ik sluit gewoon niks uit wat er niet te bewijzen valt, er bestaat sowieso wel iéts wat we niet kunnen zien..


    Life begins at the end of your comfort zone

    Georgraphy schreef:
    (...)

    Daar kan ik me helemaal in vinden.

    Maar om iets specifieker te zijn zal ik maar zeggen dat ik een Agnostische Theist ben.

    Ik geloof dat er een god is, of meerdere goden zijn, dat we nooit zeker zullen weten dat die er zijn omdat ze ons begrip ver te boven gaan, en dat ze heel anders zijn, en in andere vormen voor komen/komt dan dat wij ooit zullen denken.

    Wat ben ik toch weer lekker vaag. Ik weet het zelf eigenlijk ook niet zo goed denk ik...

    Je praat als een filosoof, ik weet niet meer welke - volgens mij Thomas van Aquino. Die stelde dat God de overtreffende trap is, en dusdanig groots dat hij het menselijke denken te boven gaat. ;)

    Ik geloof niet in God. Dat vind ik gewoon pure fatasie.. Net zoals Vampieren en UFO's. Maar Ik geloof in dingen die bewezen zijn, net zoals geesten. GhostBuster's enzo weetjewel ^^.
    En ik geloof gwn in 'The Big Bang Theorie'.
    Mijn Opinie. Ga me niet vertellen dat ik disrespectfull doe.

    Danku.


    May the odds be ever in your favor.