• Ik ben best benieuwd, wie is er hier op Q gelovig? En waar geloof je dan in?

    Ik ben zelf niet gelovig (in een bepaald iets, zoals God), maar ik geloof wel dat er meer is tussen Hemel en Aarde.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben moslim, maar hou me er niet mee bezig. Ik ken geen gebeden, of gewoontes of verhalen. Ik vergeet zelfs wanneer offerfeest of suikerfeest is.


    All this dampness is damp.

    Ik geloof niet en denk daar eigenlijk ook liever niet over na. Allemaal veel te ingewikkeld. Ik leef in mijn eigen wereldje en denk niet na over geloof. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben niet gelovig.


    Keep on smiling

    Ik geloof ook niet, zat wel op een christelijke school maar vond al die verhalen maar boooring.. :9~


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Ik ben wel gedoopt etc, maar ik heb niks te maken met de kerk etc. Ik geloof dat er meer is dan hemel en aarde, dat weet ik zeker. Maar ik geloof niet in alles wat in de bijbel staat.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Baptiste schreef:
    Ik geloof niet echt in iets, al ben ik wel gedoopt en heb mijn beide communies gedaan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Fortune schreef:
    Ik geloof niet echt in iets.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik geloof in God.


    it's ok to be gay!

    Ik geloof niet in een god.


    -

    Ik geloof in de oude Heidense Goden.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 20:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben Katholiek.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Pluisjj schreef:
    Ik geloof in de sterren en de maan... die beschermen de mensen op aarde... ze zijn fascinerend en veel beterd an een oude man met een baard!


    Eigenlijk vind ik dit een beetje beledigend, alsof mijn geloof minder is en slechter. Het zal vast verkeerd verwoord zijn, maar zo komt het op mij over.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Niet gelovig.


    The more I get, the more I want.

    Ik hou niet van gelovigen, ik vind het zo saai!

    Ik ben niet gelovig, maar ik hoop wel dat er iets is als een hemel, of in ieder geval dat ik niet ophoud te bestaan als ik dood ben, maar dat ik op de een of andere manier toch nog ergens ben...


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins