• ik zoek iemand die zwart haar heeft (geverfd, niet gekleurd!)

    en die als natuurlijke kleur blond of donkerblond heeft..

    want ik wil mn haar zwart doen, maar ben nu donkerblond.

    maar mn ma zaagt altijd maar dat ik dan uitgroei ga hebben, en dat dat fel gaat opvallen met dat blond haar.. >.<

    iemand met ervaring? (:

    x.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    jeej ja ik heb me haar zwart geveft

    nee,niet echt, maar ik qua uitgroei valt dat mee ^^ mn moeder is kapster, en ik ken iemand die dat ook heeft =)


    You move me ......... Kurt

    ik.. was eerst blond en nu zwart
    heb een kleurspoeling gedaan.. dat gaat er 'geleidelijk' uit ofzo... heb nog steeds een beetje uitgroei... tis niet egt super zichtbaar:)


    I am an idiot, I move.

    Ja, ik heb me haar zwart geverfd. En was eerst donkerblond.
    Natuurlijk ga je een uitgroei hebben, maar dat kan je toch weer bijwerken?

    Ik denk erover na om 1 keer mijn haar zwart te verven, maar dan wel uitwasbaar verf

    zeg tegen je moeder dat als je het neit probeert je het ook niet te weten komt. en als ze dan neit toegeeft zeggen Ben jij bang voor vernieuwingen? Ik heb namelijk al een afspraak voor een tepelpiercing en al ik mijn haar neit zwart mag maken ga ik dat dus NIET afbelen he

    Uitgroei suckt ja, en dat heb ik ook.
    Veel verven. Eens in de 3/4 weken doe ik.

    Ik heb van mezelf donkerblond en heb het 1 half jaar zwart gehad. Uitgroei was echt lelijk |: maar nu heb ik bruin, en verf het morgen donkerbruin..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb zwart gehad, alleen nu uitgroei & mag pas na september weer verven ¬¬ Kutouders.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja dat is waar je lijkt net of je kaal bent.. ik heb daar hele erge last van.. Maar ik let er gewoon heel erg goed op.. Ik heb van nature donkerblond en zwart geverfd..

    Ik,al 2 jaar ofso..maar ik heb van mijn eige al bijna zwart haar ^^

    ikke!!! ik bn donker blond en hem zwarte plukken laten verven. je moet gwn naar een egte kapper gaan die hebben goed spul daar blijft het lang zitte;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik, maar ik heb donkerbruin oorspronkelijk.

    ik wil muh haar verve maar mag niet pfuh


    Gilles (ll)

    Ik heb van oorspron blond haar en heb 2 plukken zwart geverfd. Tsja uitgroei heb ik ook, maar valt bij mij redelijk mee qua opvallen. Mij valt het altijd wel op, maar anderen niet altijd. Maarja, je moet het dan wel geregeld kleuren weer ja


    Why don't you break my heart