• Nou vrijdag nam ik mijn laatste pil en dus zou ik vandaag dan ongesteld moeten worden, maar ik heb maar 2x gebloed de hele dag en meer niet.. en donderdag heb ik voor het laatste seks gehad maar ik die dag erna wel gewoon nog een pil gehad. Dus ik zou niet zwanger kunnen zijn (hij heeft zich op het laatste ook teruggetrokken zegmaar). Maar normaal ben ik altijd wel gewoon goed ongesteld zegmaar, maar nu dus niet. En nu maak ik me zorgen :'D


    -

    Oh, dat is niet zo vreemd hoor. Als ik mijn stopweek heb duurt het vijf dagen voordat ik ongesteld word ='] Soms zelfs zes =']
    Don't worry ^^


    Life is hard and then we die

    Ik heb niet zoveel verstand van seks, -heeft niet goed opgelet bij het voorbehoedsmiddelen lesje bij biologie-


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als je ongesteld bent geweest, nadat je sex hebt gehad. Zou je niet zwanger kunnen zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, ik denk het niet.
    Misschien heeft het met het warme weer te maken ofzo? Soms kan dat je menstruatie beinvloeden.

    Je hebt een bloeding gehad, dus dat is een goed teken. Dat is dus een ongesteldheid, en betekend dat je niet zwanger bent.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ehr.. ik heb hier geen verstand van :x.
    In theorie kan je zelfs zwanger raken als je je pil 1 keer vergeet, maar ik heb van iemand gehoord dat er minimaal 36 uur tussen moet zitten om zwanger te kunnen raken. En diegene heeft de pil ook. Nu weet ik het ook niet meer :/


    No growth of the heart is ever a waste

    volgens mij ben je niet zwanger hoor


    everybody needs a song.

    Psychic schreef:
    Je hebt een bloeding gehad, dus dat is een goed teken. Dat is dus een ongesteldheid, en betekend dat je niet zwanger bent.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    waarom zo moeilijk doen als je ook gewoon een condoom kan gebruiken en dan gewoon zekerheid hebt...?
    en ookal trekt hij terug, dan kan je nog steeds zwanger raken (door voorvocht).. dat je dat even weet.


    waarom is het zo godse koud? :(

    In je stopweek kan je niet zwanger worden. Volgensmij heb je gewoon een bloeding, mocht je toch na een tijdje twijfelen dan zou ik naar de dokter gaan (niet meteen morgen, maar bijv. over 2 weken).
    Misschien na een paar dagen wordt je pas echt ongesteld.
    En tijdens de ene menstruatie kan je heviger bloeden dan de andere keer.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nou, het zou kunnen wat dan toch wel heel vreemd zou zijn aangezien je de pil neemt, en dat donderdag nu niet meteen de 'ideale' dag is om zwanger te worden -kan het niet verwoorden, sorry.-
    Maar meestal ben je vruchtbaar rond de veertiende dag, leeft zo'n eicel maar 24 uur, zaadcellen daarentegen 3 dagen, dus de kans dat je dan zou zwanger zijn lijkt me klein.

    Plus je hebt een bloeding gehad, lijkt me goed genoeg, misschien komt het nog wel? ^^
    Is het trouwens de eerste maand dat je de pil neemmt, want anders zou het daardoor kunnen zijn dat je lichaam nog moet wennen.
    En ach, je hebt al wat bloeding gehad, dus zwanger zal je volgens mij niet zijn ^^.
    Maar bij terugtrekken heb je natuurlijk nog wel de kans van het voorvocht hé.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je hebt je pil genomen nadat je seks hebt gehad, in de stopweek werken de stoffen in de pil gewoon door, plus je hebt inderdaad een bloeding gehad, je kan er rustig vanuit gaan dat je niet zwanger bent, als je gaat stressen of door het weer kan je ongesteldheid inderdaad beinvloed worden, of soms zelfs compleet wegblijven(bij erge stress dan). Als je het echt zeker wil weten zou je ook nog een morning after pil kunnen halen of een test, Succes!

    Zulke reacties doen me nou goed :'D


    -

    Spain schreef:
    Als je ongesteld bent geweest, nadat je sex hebt gehad. Zou je niet zwanger kunnen zijn.


    Mijn moeder wist het pas na vijf maanden dat ze zwanger was van mijn zus, omdat ze ook gewoon ongesteld werd. Dat zegt dus niet veel, want sommige vrouwen worden het wel gewoon.

    Maar lijkt me sterk dat je zwanger wordt onder zulke omstandigheden. En anders bij twijfel een zwangerschapstest halen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Boyiloveyou schreef:
    volgens mij ben je niet zwanger hoor

    dat denk ik ook :3