• Flight 815.



    Fernando Torres, Iker Casillas, David Villa, Sergio Ramos, Cristiano Ronaldo en Cesc Fabregas gaan met vlucht 815 op vakantie. In het vliegtuig zitten meer mensen. Ze beleven een toffe vlucht tot dat het vliegtuig raar begint te doen en ze neer storten bij een onbewoond eiland. Ze overleven het, samen met mede reizers en komen in een trans van overleven, liefde en verdriet te zitten.


    Cesc Fabregas & Iker Casillas zijn bezet!

    Mede passagiers
    Kalona
    Fabregas
    Forlan
    RodeRobijn
    CRonaldo
    Christiane
    Vancha
    Taken
    Vriendinnetjes voetballers
    David Villa: Taken.
    Fernando Torres: Christiane.
    Cristiano Ronaldo: CRonaldo. + Bf David Villa.
    Sergio Ramos: Fabregas.
    Ibrahim Afellay: RodeRobijn





    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2010 - 12:11 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Medepassagier, beste vriendin van Villa en goede vriendin van het Spaanse team en toekomstige vriendin van Ronaldo. -bitchface-
    Naam: Rose Lucia
    Achternaam: Valderez
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk: Lang bruin haar, met een schuine pony, blauwe ogen en een slank figuur. Ze heeft prachtige benen die ze graag laat zien en waar ze velen jaloers mee maakt.
    Karakter: Vrolijk, hyper maar ze weetwanneer ze stil moet zijn. Ze kán heel serieus zijn, en ze staat altijd klaar voor haar vrienden. Ze weet goed wat ze wil en heeft een grote mond. En ze is grappig en avontuurlijk.
    Extra: Ze draagt altijd een ketting met een foto van haar vader en David omdat ze veel voor haar betekenen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 19:53 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Ook passagier en toekomstig vriendin van Fernando Torres (mijn!)
    Naam: Emanuela (zeg maar gewoon Em of Emma)
    Achternaam: Alvarez
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Lang krullend lichtbruin haar dat goudkleurig oplicht, grote lichtbruine ogen. 1.72 lang en slank gebouwd. In het begin een zeer blanke huid. Scherp gevormde cupidoboog met volle roze lippen. Stralend witte rechte tanden en een moedervlek boven haar lip. Kleine handen met lange tot in puntjes verzorgde nagels
    Karakter: zachtaardig, spontaan, welopgevoed, netjes, vrolijk, heeft smetvrees (word leuk op een opbewoond eiland...), chocolade verslaafd, make-up verslaafd, kan goed koken, ietwat verwend, romantisch
    Extra: Komt uit een zeer rijke familie. Daardoor is ze gewend alles te krijgen wat ze wilt. Heeft bijna altijd make-up op, probeert altijd hakken te dragen en heeft altijd oorbellen in

    Ik ben erg benieuwd naar het verhaal!
    Kan je me laten weten of ik de rol heb, en als je begonnen bent?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 17:09 ]


    Love is everywhere, you just have to find it

    Rol: Passagier toekomsitge vriendin van: Sergio Ramos:9~
    Naam: Guusje
    Achternaam:Luva
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Stijle Zwarte haren in een bob-lijn, blauwe ogen, 1 meter 70 lang, grote ogen, en iets te dikke lippen.
    Karakter:Erg druk en ze wil graag allles regelen, Als iets niet gaat zoals zij wil dan word ze pissig en als je haar echt heel boos hebt gemaakt kijkt ze je de rest van de dag oook echt niet meer aan. Ze kan wel van iemand houden, maar het duurt heel lang voordat ze iemand echt vertrouwd en ook echt aardig vind, ze maakt niet gouw vrienden en is liever alleen dan in een groote groep.
    Extra: Eigenlijk is ze bang om te vliegen.


    When words fail music speaks

    Ik eens zijn -gayhandje-


    SLOAN.

    Er vullen veel mensen een rol in junge :o -sarcasmn-

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 19:10 ]


    SLOAN.

    Inderdaad >.< Maar veel zijn op vakantie.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Geef. mij. die. rol. die ik in je gb had gezet Marjolien (cat)(cat)(cat) (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: Toekomstige vriendin a Villa :3
    Naam: Sandra Adrien
    Achternaam: García
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Sandra heeft halflang bruin haar. Het heeft krullen en Sandra is niet zo heel erg lang. Ze is eigenlijk eerder kort dan lang. ze is niet dun maar ook niet dik, ze zit er tussen in. Sandra draagt gewone kleding, en het interesseert haar niet of het vies wordt of niet.
    Karakter:Sandra is een aardige meid met een groot hart. Ze is creatief en heeft iets met schilderen. Voorderest vult ze haar vrije tijd met het schrijven van artikelen. Sanra is vriendelijk tegen anderen en beleefd tegen jongeren en ouderen.
    Extra: Sandra heeft een cursus Spaans gevolgd omdat ze er officieel weg komt. Ze verhuisde toen ze 3 was, en sprak toen nog geen vloeiend Spaans. Ze is nu wonend in Duitsland.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 10:09 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Simon zit niet in het vliegtuig, of we moeten hem er nog bij doen. Maar ik weet niet of hij erin voor komt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Simon zit niet in het vliegtuig, of we moeten hem er nog bij doen. Maar ik weet niet of hij erin voor komt.


    Dan wil ik iemand die nog over is. :3 boeit niet, allemaal zijn ze smexxi.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Mag ik ook een rol, zonder dat ik met een voetballer ga? :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Invullen dan haha


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: vriendin van niemand :'D
    Naam: Romy
    Achternaam: Brightmore
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Lang witblond stijl haar. Ijs blauwe ogen en zacht roze lippen. Ze is niet erg lang. 1.60 ongeveer, en is niet dik of dun, gewoon normaal. Ze draagt meestal gewoon een skinnyjeans met een bandshirtje erop en sneakers eronder.
    Karakter: Ziet overal wel de humor van in, waardoor ze niet erg serieus in het leven staat. Ze is hierdoor altijd vrolijk waardoor mensen wel eens geiriteerd raken in haar buurt. Ze weet snel vrienden te maken omdat ze tegen iedereen praat, en ze zegt wat ze denkt.
    Extra: Romy komt uit een rijke familie, en er werd van alles van haar geeist, daarom liep ze weg van huis, en nam ze het eerste en het beste vliegtuig wat beschikbaar was.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Mag ik er misschien 2 invullen like Vriendje en vriendin en dat vriendje is geen voetballer of moet het er persee 1 zijn?


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Dit verhaal gaat over voetballers my dear. Anders moeten Lotte en ik er als maar meer acteurs/zangers etc in stoppen en dat doen we niet met dit verhaal want de proloog is er al. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus