• Haaii^^
    Ik heb weer inspiratie gehad door een film xD En nu is het echt rare inspiratie geloof me. Want het is door de film 'The Titanic'.Lekker origineel toch? Verklaar me maar lekker zot maar ik doe het toch (puh). Okay hier gaat de Quiz over.

    Een meisje met de naam *Weet nog geen naam* vaart mee met het allernieuwste Cruisschip genaamd 'Titanic'. Ze leert daar een hele lieve jongen kennen, perfect haar smaak namelijk Lucas. Zij en Lucas doen alles samen en worden super verliefd op elkaar. Dus, ze worden na een tijdje een koppel. Maar na een tijdje komen ze dus op een zee vol met ijsblokken en njah iedereen kent de film. Het stuur van het schip blokkeerd en zo botst 'The Titanic' tegen een ijsblok en zo zinkt het schip. Lucas en het meisje blijven bij elkaar hoe koud de zee ook is waar ze inliggen. Maar na een tijd als er nog geen reddingsbootjes zijn voorbij gekomen sterft Lucas door het té koude water. Uiteindelijk vinden ze het meisje en word ze aan wal gebracht. Daar moet ze verwerken dat haar geliefde gestorven is en dat duurt wel lang. Na maanden het verdriet te verwerken komt ze een lieve jongen tegen. [Iemand van TH] Ze raakt er goed bevriend mee en zo bouwen ze een relatie op. Ze worden een koppel. Maar als een vriend van de jongen jaloers op hem word dreigt TH ermee te stoppen. Uiteindelijk komt alles nog goed enzo.
    Cuuwl of niet :P

    Nou hier komen de rollen. Maar, je krijgt lekker nog niet te weten met wie je het gaat krijgen of hoe'n lovestory het word (puh)

    Hoofdrol : BEZET [xNIJNTJE]
    Bf Hoofdrol : BEZET [SweetWishes]

    Bf 2 Hoofdrol : BEZET [LOLLIPOPX3, ik wou er ook nog eens in ^^]
    Bf 3 hoofdrol : BEZET [loveCRASH]
    Bf 4 hoofdrol : BEZET [SEXBOMBillx3]

    Bf van TH : BEZET [YonixTomx1]
    3 Mensen van het schip :
    -BEZET [KimCupCake]
    -BEZET [xdreamdxON]
    -BEZET [Jeroen]


    Dat waren de rollen en dit wil ik van je weten.

    Rol :
    Naam :
    Leeftyd :
    Karakter :
    Likes :
    DisLikes :
    Broers/zussen :
    Waarom die rol :
    Plaatje :
    Tesktje [MOET!] :


    Viel Glück!

    Als je de rol NIET hebt, niet boos zijn of getreurd want het kan zijn dat ik dan nog rollen nodig heb. Binnekort

    xxx

    Info Komt


    Rol :Maakt niet veel uit, Het liefst hoofdrol!

    Naam :Linda

    Leeftyd :18jaar

    Karakter :Lief,Aaardig,Spontaan,Gevoelig,Direct,Wild,Gek

    Likes :RockMuziek, Lolly's,Shoppen,Friends

    DisLikes :Huppels,Barbie's,Wannabee's,Nurts,Kutweer,Insecten

    Broers/zussen :Geen

    Waarom die rol : Omdat Het me een Leuke rol lijkt en die quiz lijkt me koel want ik moest huilen bij de film titanic dus mischien hier ook welXD,en jij speelt ook in mijn serie wel so eerlijk!XDBTW Ik ga mischien een SA met jou in de hoofdrol verzinnen:D

    Plaatje :http://i91.beon.ru/33/45/134533/72/4290572/BrookelleBones6.jpeg

    Tesktje [MOET!] :

    Heey heey, Ik ben Linda!,ik ben 18Jaar en Ben dol op Muziek,Vooral Rockmuziek,zonder dat keine leben, Ik haat Huppels want die werken op mijn zenuwen,Ik hou van lolly's en je ziet me er altijd wel 1 in me mond,Ik ben een Lief spontaan meisje maar ik kan ook een grote bek hebben als we ruzie hebben, Verder Hoe ik super veel Van Me vriendinnen en Kan ik niet zonder ze leven, Maar Ik moet gaan want ik wordt Geroepn Bye<333(H)



    Ice-cream Rockt more than you x3

    mag ik 1 van de hoofdrolle(nog 1 keertje(A))

    Rol : BF van TH
    Naam :Nickita
    Leeftyd :18 jaar
    Karakter :Altijd vrolijk en snel melig
    Likes : Muziek luisteren Skaten en Jongens (A)
    DisLikes :Mensen die allen maar aan zig zelf denken en denken dat ze alles zijn
    Broers/zussen : 1 broer van 20
    Waarom die rol : Dat is eens wat anders en hij spreekt mij het meeste aan
    Plaatje :
    http://www.quizlet.nl/images/2008/33/rwtovgeawcqjbpp.jpg
    Tesktje [MOET!]
    Haay Mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en de bf van th
    Ik ken ze al bijna mijn hele leven
    Ik sta ook altijd voor ze klaar en ga door vuur en vlam om voor ze te zijn
    Vedder ga ik de deur nooit uit zonder mijn mp3 wand zonder muziek kan ik niet leven
    Vedder heb ik heel snel de slappe lach en heb ik ook (bijna)nooit een slegt humuur
    Ik hoop ook dat de band tussen mij en th nog lang blijf bestaan wand een leven zonder hun kan ik me niet voorstellen ;)
    En zo lang zij gelukkig zijn ben ik dat ook ;)
    Maar zit je aan 1 van hun en doe je die gene pijn dan zit je ook aan mij dus je bent gewaarschuwd (6)
    Maar voor de rest ben ik een heel vriendelijk en aardig meisje en respecteer iedereen (behalve huppelkutten die mag ik gewoon niet (puh) )
    Maar ik moet nu gaan wand ik word geroepen door de jonges we gaan weer lekker veel lol trappen enzo dus mzzl (K)










    You can't touch music but music touch you

    Hoofdrol of bf is ook goed =D

    Rol : hoofdrol

    Naam : Lisa

    Leeftyd : 17

    Karakter : spontaan soms arrogant vrolijk eerlijk bazig en ijdel

    Likes : Geld opdoen, uitgaan

    DisLikes : men ouders, vuile dieren

    Broers/zussen : nee

    Waarom die rol : Lijkt me leuk, en ik speel niete vaak mee in quizlets =(

    Plaatje : http://www.wallpapergate.com/data/media/100/2048x1536_Jessica_Alba_Release_02.jpg


    Tesktje [MOET!] : hallo ik ben Lisa en hou van uitgaan met vrienden, wat ik haat is dat men moeder weer bij me komt lopen en me gaat vertellen wat ik allemaal moet doen, ik haat der omdat ze me gewoon geenv rijheid gunt, maar hopelijk komt daar binnekort verandering in

    Rol : Bf hoofdrol
    Naam : Rachel
    Leeftyd : 19
    Karakter : Lief,gek,koppig.zorgzaam
    Likes : Voetbal,met vrienden rondhangen,muziek maken,foto's maken
    DisLikes : Muggen,zinloos geweld
    Broers/zussen : 1 broer,Stef
    Waarom die rol : Omdat ik graag wil meespelen in zo'n vet verhaal
    Plaatje : http://www.starmometer.com/wp-content/uploads/2007/12/blake-lively-header.jpg
    Tesktje [MOET!] :
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 19 jaar oud. Ik ben gek op voetballen en zingen. Ik haat zinloos geweld en muggen. Ook vind ik het erg leuk om foto's te maken.
    Mensen beschrijven me als een zorgzaam iemand die altijd lief is. Mijn vrienden zeggen eerder dat ik knettergek ben en erg koppig.
    Later wil ik gelukkig worden,trouwen en kinderen krijgen.


    Music is the new sex

    Rol :BF 4 van de hoofdrol

    Naam :Kim

    Leeftyd :17

    Karakter : lief koppig soms erg verlegen

    Likes : Shoppen reizen

    DisLikes : regen

    Broers/zussen : 1 grote broer

    Waarom die rol : ik houw van reizen en nieuwe landschappen ontdekken

    Plaatje :http://www.emo-corner.com/gallery/image.php?url=userpics/10001/normal_emo-girl-black-2.jpg

    Tesktje [MOET!] :

    Hey
    Kim is de naam 17 jaartjes jongen
    Mijn grootste passie is reizen want ik vindt nieuwe landschappen ontdekken het mooiste wat er maar bestaat
    en ik shop graag
    Ik haat slecht weer
    Ik heb 1 grote broer genaamt max egt een etter
    doeggie
    -XxX- Kim

    Rol;
    Hoofdrol

    Naam;
    Dora

    Leeftyd;
    17

    Karakter;
    Lief, behulpzaam, spontaan, grappig, snel jaloers

    Likes;
    IceCream, Chocolate, playing Guitar, Big Sunglasses, Met Hot Guys uitgaan

    Dislikes;
    Wannabe's, players, muggen, Mensen die personen uitmaken vanwege hun uiterlijk

    Broers/zussen;
    Geen ^^

    Plaatje;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=65197

    Waarom die rol;
    Omdat die zo cool is x'D

    Celebrity Crush;
    TomKaulitz

    Tekstje;
    Hooi, ik ben Dora en ik ben 17 jaar.
    Ik ben dol op shoppen, en gitaar spelen. Mijn gitaar is mijn beste vriend x'D. Ik hou ook erg van uitgaan met jongens, lezen en schrijven.
    Maar binnenkort moeten we met het cruiseschip naar ergens helemaal anders gaan, en moet ik al mijn dingen achterlaten.. =S Naja, ik zal het maar positief bekijken. Het zal er waarschijnlijk heel leuk worden. Verder ben ik niet echt fan van iets of iemand, maar die hottie; Tom Kaulitz vindt ik echt abnormaal hot.
    Oops, m'n mam roept me.
    Seeya x

    Oeehh, lijkt me een leuk verhaal, ga het zeker lezen..
    (Wauw, onnuttige reactie van mijn kant)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    NOHOOG MENSEN!!

    Rol :maakt niet uit hoor,liefst de hoofdrol maar het is gelijk ;)

    Naam :Jolienà

    Leeftyd :17

    Karakter :Ego wannabe famous, maar kan heel lief zijn x]

    Likes :IceCream, strawberry's,Candy,party's,guy's..

    DisLikes :Noob's-mensen die denken dat ze 'het' zijn..

    Broers/zussen :Broer: Skills (19)

    Waarom die rol : kweetniet x]

    Plaatje :http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67558

    Tesktje [MOET!] :heyyaa!<3 het is Jolienà weer
    *iedereen denkt nu , oh nee niet weer x]*
    J houdt van lollyy's, snoep ,ijsjes,jongens,gloomy bears,hello kitty &&nog veeel meeerr ,jaa ik ben een dikke vette EGO! maar bij men vriendenben ik een engel? x]
    Ik ben übertrots op men dropdeaddiamont tatoo ,die blauw is en op men linkerpols staat^^Nouuwwjaa nu ken je mijj, en ik peer em hier , ciao miauw puzsaayy<3

    Okay eerst ff dit ;
    Wat vinden julie van m'n verhaal ^^

    erg mooi verhaaltje (ik vindt de theme song daarvan so mooiX3)

    Ach komop! Normaal vliegen de mensen hier als vlieg op stront! Nu bijna niemand ><

    Okay eerst ff dit ;
    Wat vinden julie van m'n verhaal ^^


    Ik vindt het echt een vet cool verhaal!
    ik ga een CSI TH verhaal maken xD

    Okay eerst ff dit ;
    Wat vinden julie van m'n verhaal ^^

    Ik vind het echt Cool en orrigineel xD
    het is zo
    het vervolg op de titanic XD