• Haaii^^

    Zoals de titel zegt geef ik rollen weg voor m'n nieuwe serie. De serie is bedacht door het fantastische brijn van Billneukerx3/Renee en daarom geef ik haar al een rol cadeau <3. Nou, hier komt over wat de Quiz gaat.

    De eeneige tweeling Annlies en[...naam...] hebben verkering met Tom en Bill Kaulitz. Bill heeft verkering met [..die zelfde naam] en Tom met Annelies. Maar als Tom en [..weer diezelfde naam..] 's avonds met z'n tweeen uit zijn omdat ze stiekem een relatie hebben denkt Bill dat Annelies [...weer diezelfde naam] is. Hij doet het met haar en Annelies raakt zwanger. Maar ze wil het kind niet weglaten halen en ze piekert er niet over om aan Bill te zeggen. Dan maakt Tom het met Annlies uit en [..die zelfde naam..] met Bill. En dan krijgen Tom en [.diezelfde naam] een relatie. Annelies besluit weg tegaan en koopt een klein huisje in een flat in hamburg. Waar ze alleen het kind gaat opvoeden. Ze schrijft Bill na de bevalling nog een brief maar die komt nooit aan. Nu denkt Annelies dus dat Bill haar haat en daarom niks laat weten. Maar Bill heeft ondertussen een sterk gevoel voor Annelies gekregen die na 3 jaar nog niet over is. Dan loopt hij de studio's in hamburg uit om na te denken omdat hij zich niet kon concentreren door het beeld van Annelies. Dan loopt hij en stopt voor een speel tuintje waar een klein meisje van rond de 3 jaar in de zandbak zit. Ook zit er een meisje van rond de 17 op een schommel zitten. Het kindje in de zandbak joelt: ''Mama mama spelen!'' Ik kijk rond maar nergens is er een moeder maar dan staat het meisje van de schommel op en ze zegt lief: ''Ja Nicole ik kom al!'' Er is iets wat ik ken aan haar. Zal ik de weg gaan vragen en kijken of ik het dan weet?

    En dan komen hier de rollen!

    Hoofdrol : BEZET [BUNNYx]
    Eeneiige tweeling hoofdrol : BEZET [Billneukerx3]
    Vriendin Gustav : BEZET [FUCKxLOVE]
    Vriendin Georg :BEZET [SweetWishes]
    BF van de tweeling : BEZET [xNIJNTJE]
    Bf van Gustav en Georg : BEZET [DiaanxMaiden]
    Bf van Bill : BEZET [KimCupCake]
    Bf van Tom : BEZET [TomIsMyAngel]
    Kind van Hoofdrol en Bill : BEZET [Flo]


    Dit waren de rollen ^^ Als jullie dan dit nog even wouden invullen :

    Rol :
    Naam :
    Leeftyd :
    Karakter :
    Likes :
    DisLikes :
    Waarom die rol :
    Foto :
    Tekstje :


    xxx


    Rol: BF van Bill
    Naam: Kim
    Leeftyd: KIES JIJ MAAR
    Karakter: Koppig,Brutaal,eigenwijs,ego
    Likes: Shoppen,schelden,chocolade,muziek
    DisLikes: Huppels en insecten
    Waarom die rol: Ik wil is wat anders dan Tom ofzeu
    Foto: Staat in me fotoboek.'
    Tekstje: Hooii,ik ben dus Kim! Ik heb een donkere huis maar mensen discrimineren me niet ofzo,vooral Bill neemt me zoals ik ben en daarom is hij mijn beste vriend.' Ik heb dus zwart haar wat NIET gefevrfd is en veel mensen zijn jaloers op mijn mooie haar en uiterlijk terwijl ik mezelf totaal NIET mooi vind ofzeu maarja. DOOEEII <33

    Rol : Kindje van Bill en de hoofdrol
    Naam : Rachel
    Leeftyd : 3 dan hé
    Karakter : SPeels,lief
    Likes : Barbies,zandbak,mama
    DisLikes : Spruitjes
    Waarom die rol : Is heel wat anders
    Foto : Zoek maar wat uit
    Tekstje :
    Ik ben Rachel en ik ban al drie jaar! Ik hou van mijn mama en mijn tante. Mijn papa heb ik nog niet gezien. Met mama speel ik altijd in de zandbak.


    Music is the new sex

    Nog maar 1 iemand Ö

    Flo, tekstje moet jah ^^

    Rol : vriendin gustav

    Naam : Samantha

    Leeftyd : 16

    Karakter : eigenwijs, niet op me mondje gevallen,luister naar andere

    Likes : GUSTAV!! shoppen en uitgaan met vriendinnnen

    DisLikes : regen,sneeu en kou oja en vroeg opstan

    Waarom die rol : omdat gustav te sexy is

    Foto : http://94.100.113.224/331150001-331200000/331152101-331152200/331152164_5_inmy.jpeg

    Tekstje :Dudes! Samantha is de naam maar noem me maar samm joe das mij bijnaam. Ik ben een meisje blauwe ogen en bruin haar dat van het leven houd en er alles uit wil halen. Maar behalve dat kan ik ook zo eigenwijs zijn en mijn mening uiten en dan kwets ik mensen dan meen ik het wel niet zo maar ik praat voor dat ik denk een foute eigenschap aan mij. verder ben ik altijd vrolijk en straal altijd maar als ik niet straal dan voel ik me eenzaam,ongelukkig en verdrietig en dat prop ik binnen in mij zelf op en hoe komt het ik ben te vaak teleurgesteld in de liefde.

    Nog maar 1 iemand Ö

    Mag ik erin? Jij mij toch aardig vinden? xD (A)

    Jaah jij mag erinj ^^

    Rol : Vriendin Gustav

    Naam : Diane

    Leeftyd : 17

    Karakter : verlegen , zorgzaam , soms grote bek

    Likes : Shoppen , msn , zingen

    DisLikes : Rode Kool

    Waarom die rol : Nice :)

    Foto : Kies maar wat

    Tekstje : ..


    Vampire Heart.

    Nog 3 rollen ^^

    Rol : Eeneige tweeling zus hoofdrol.
    Naam : Renee
    Leeftyd : 14.
    Karakter : Lief, Grappig, Zorgzaam, Spontaan & soms wat bitchy.
    Likes : Hello Kitty/CupCakes/Red Bull/Annelies/Dancing.
    DisLikes : Regen/Chocola/WannaB's
    Waarom die rol : Uhm omdat ik de serie bedacht heb en het leuk vind om in jouwn quizje tespelen!<3
    Foto : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69145
    Tekstje : Hi guys. Ik ben Renee en ben 14 jaar oud. Ik ben heel gelukkig samen met mijn vriendje Bill. We wonen samen met mijn eeneigetweeling zus en haar vriend de eeneigetweelingbroer van Bill in een appartjement in Loitsche. Het is er heel leuk. Verder ben ik dol op Hello Kitty en op Cupcakes :3. En mijn allebeste vriendin is Natuurlijk Annelies!<3 Okay ik zit net wel te vertellen dat ik heel gelukkig ben met Bill maar nou dat loog ik ik heb een stiekeme relatie met Tom! Nouja nu ga ik want ik ga uit met Tom!<3 Byee xx


    I do not hook up.

    owow w8t

    ik wil wel bf van Gustav en Georg worden

    Naam : Diane



    Leeftyd : 17



    Karakter : verlegen , zorgzaam , soms grote bek



    Likes : Shoppen , msn , zingen



    DisLikes : Rode Kool



    Waarom die rol : Nice



    Foto : Kies maar wat



    Tekstje : ..



    Vampire Heart.

    Vul je tekstje dan wl in!

    Heb mijn info nauw goed opgesteld en nu is het goed.'

    DiaanxMaiden vul je tekstje in anders krijg je de rol niet!

    Mensjes ik ben weg!!

    Morgen komt de Quiz er als ik alle rollen heb ^^

    Doei(H) Kim and Renee iLofJullie