• Ik kreeg net een pb:
    'Hello,

    famatah25x25@yahoo.com

    Hoe gaat het liefje? Ik ben geïnteresseerd in je,
    Mijn naam is Famatah, schrijf ik uit de diepte van mijn hart om te weten hoe je je voelt. Ik weet zeker dat mijn mail worden niet in verlegenheid gebracht, omdat je daar je niet verwacht. Ik stuur deze mail om te weten of uw contact adres is OK.

    Gelieve te antwoorden voor mij met mijn adres famatah25x25@yahoo.com dus dat zal ik u meer vertellen over mij en ook enkele van mijn foto's naar u sturen.

    famatah jouwe.

    .....................................................................

    famatah25x25@yahoo.com

    How are you my dear? I am interested in you,
    My name is Famatah, i am writing from the dept of my heart to know how you feel. I am sure my mail will not be embarrassment to you since you did not expected it. I am sending this mail to know if your contact address is OK.

    Please reply to me with my address famatah25x25@yahoo.com so that i will tell you more about me and also send some of my pictures to you.

    yours famatah.'


    En ik weet niet wat ik hier mee moet. Ik ken dat kind niet.
    Moet ik dit melden,zo ja wat is de reden(wand om eerlijk te zijn zou ik het niet weten)
    En heeft iemand anders dit ook gehad?
    x

    EDIT DOOR NYX:
    Ja, deze berichten en dergelijke MOET je melden. Dit is overduidelijk een pedofiel en die horen hier niet! Ze heeft dus ook een ban.

    Laat je hier niet door vangen!

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 juli 2010 - 16:45 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DIE HEEFT JUIST HETZELFDE NAAR MIJ GESTUURD! ö

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 16:28 ]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Je kreeg deze PB hier op Q? Dan moet je er beter geen topic van maken en gelijk bij een MOD melden.


    I live for the applause, you will die for it.

    ahahah die kreeg ik ook en ik maar 'wtf' terug gestuurd. Echt, ik snap niet waarom mensen dat sturen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar met welke reden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Volgens mij wordt deze persoon gehackt C;


    Has no one told you she's not breathing?

    Exercitus schreef:
    Maar met welke reden?

    Ik heb hem net gemeld met 'Wat moet ik hiermee, xd ik snap die mail niet eens en hij is nogal.. raar'(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    ahahah die kreeg ik ook en ik maar 'wtf' terug gestuurd. Echt, ik snap niet waarom mensen dat sturen.

    Ik heb ook zoiets gestuurd naar dat mens. Ik zat er echt van: Eeeuuh...?


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Bij dat 'Ik ben geinteresseerd in je' moest ik omin erg doordenken D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Exercitus schreef:
    Maar met welke reden?
    Geen. Dat mailtje is genoeg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Die kreeg ik ook. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat kreeg ik dat daarnet ook en ik heb het gemeld!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb hem net gemeld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Forlan schreef:
    Je kreeg deze PB hier op Q? Dan moet je er beter geen topic van maken en gelijk bij een MOD melden.


    dat heb ik gedaan :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik kreeg dit; Interested in you,

    My name is Vera, i saw your profile today and became interested in you,i will also like to know you better, i want you to send an email to me so that i can send you my picture for you to know whom i am,Here is my email address vera_nuhan(AT)yahoo(DOT)com i believe we can move from here,I am waiting for your mail,Remember the distance or col our does not matter but love matters allot in life.
    Yours Love
    Vera
    (vera_nuhan@yahoo.com)

    Like, 'Yours Love'? Wutt? D:


    All this dampness is damp.

    Ja dat moet je melden en ze heeft een ban gekregen. ^^
    Dat is weer zo'n pedofiel.


    Let the Night embrace you