• Hee, ik voel me altijd zo klein! (huil) In real life, al mijn vrienden en vriendinnen zijn ouder dan mij! Qua uiterlijk en mijn gedrag word ik ook vaak 14, 15 gegokt. -Mooi compliment x)-
    En ook hier op Quizlet, ik heb nog NIEMAND gezien die jonger is dan mij! Nog NIEMAND! En ook hier word ik qua gedrag ouder gegokt. -nogsteeds mooi compliment x)-

    Andwoord op vele vragen: Ja dat ik ouder word gegokt is ook positief. Alleen het probleem is, dat de waarheid nogal hard aan komt. Dat ik nou vooruit op mijn leeftijd lig wil nog niet zeggen dat ik de zelfde rechten krijg. Als de mensen van de leeftijd waarnaar ik me gedraag. Er zijn dingen die hun dus wel mogen, en ik niet, maar qua gedrag en zelfs uiterlijk zit amper verschil tussen ons.
    Die rechten die ik nog niet heb maken me dat ik me klein voel, het gevoel wat ik vaak heb.
    Ik vind daarom ook dat er te veel op leeftijd beoordeelt word, niet iedereen ontwikkeld zich even snel!

    Maarja toch voel ik me zo klein, zo jong. Heeft iemand zoiets ook wel eens? -Cry-

    EDIT: Dit bericht is van EstrellaVida ik zit nu op n gezamelijk account, maar dat was ik vergeten. -Domme ik!-

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 18:39 ]


    You're the one that makes the clouds go away.

    Hoe oud ben jij? (':


    Only losers can act the way you do

    Sorry voor de verwarring... -Cry-

    Baptiste schreef:
    Hoe oud ben jij? (':

    11 :S

    Baptiste schreef:
    Hoe oud ben jij? (':


    None but ourselves can free our minds.

    Buh ik voel me bijna nooit klein, altijd te lang.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    11 :S
    Ik snap het probleem niet zo. Je wordt ouder geschat van zowel uiterlijk als gedrag. Dan merkt niemand toch dat je jonger bent dan iedereen en moet je je niet klein voelen? (': Trouwens, er zijn hier nog mensen van 11 jaar.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 18:33 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik voel me gemiddeld :9~


    SLOAN.

    Je wordt ouder geschat dan 11? Dat is toch positief.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    lullig


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Baptiste schreef:
    (...)Ik snap het probleem niet zo. Je wordt ouder geschat van zowel uiterlijk als gedrag. Dan merkt niemand toch dat je jonger bent dan iedereen en moet je je niet klein voelen? (': Trouwens, er zijn hier nog mensen van 11 jaar.

    En een hele hoop die al 20 zijn of zo iets...Maar de meeste van 16 enz. :S Het probleem is, dat de waarheid nogal hard aan komt. Dat ik nou vooruit op mijn leeftijd lig wil nog niet zeggen dat ik de zelfde rechten krijg.

    Stiekem schat ik je door dit topic eerder 10 ofzo.. (cat)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tillylicious schreef:
    Je wordt ouder geschat dan 11? Dat is toch positief.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Fietsbel schreef:
    Stiekem schat ik je door dit topic eerder 10 ofzo.. (cat)


    hahahah, dat had ik ook :'D


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Er zijn hier wel meer mensen die 11 zijn, dus ik snap het probleem niet helemaal..


    I'm your bitch [:

    Ach, wat maakt het uit? (krul)


    All this dampness is damp.