• Hee, ik voel me altijd zo klein! (huil) In real life, al mijn vrienden en vriendinnen zijn ouder dan mij! Qua uiterlijk en mijn gedrag word ik ook vaak 14, 15 gegokt. -Mooi compliment x)-
    En ook hier op Quizlet, ik heb nog NIEMAND gezien die jonger is dan mij! Nog NIEMAND! En ook hier word ik qua gedrag ouder gegokt. -nogsteeds mooi compliment x)-

    Andwoord op vele vragen: Ja dat ik ouder word gegokt is ook positief. Alleen het probleem is, dat de waarheid nogal hard aan komt. Dat ik nou vooruit op mijn leeftijd lig wil nog niet zeggen dat ik de zelfde rechten krijg. Als de mensen van de leeftijd waarnaar ik me gedraag. Er zijn dingen die hun dus wel mogen, en ik niet, maar qua gedrag en zelfs uiterlijk zit amper verschil tussen ons.
    Die rechten die ik nog niet heb maken me dat ik me klein voel, het gevoel wat ik vaak heb.
    Ik vind daarom ook dat er te veel op leeftijd beoordeelt word, niet iedereen ontwikkeld zich even snel!

    Maarja toch voel ik me zo klein, zo jong. Heeft iemand zoiets ook wel eens? -Cry-

    EDIT: Dit bericht is van EstrellaVida ik zit nu op n gezamelijk account, maar dat was ik vergeten. -Domme ik!-

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 18:39 ]


    You're the one that makes the clouds go away.

    Hmm ja, daar denk ik ook wel eens over na. Er zijn zat mensen hiero (Filippijnen) die hun kinderen min of meer verbieden een vriend te hebben voor hun 18e terwijl ik dan weer denk dat ik al wat jaren eerder toe was aan een vriend. Maar mensen van 14 zien ze dan weer als kinderen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Exercitus schreef:
    (...)
    Welke waarheid? En wat bedoel je met de zelfde rechten?

    @VIP
    Een vriendin van mij is 16 en ongeveer 1,60,dus het kan erger.

    Mijn moeder is in de 50 en is 1.52 (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik bedoel niet rechte van de wet, maar rechte die ik van mijn ouders krijg. Mijn moeder is al best wel koppig qua dinge toestaan, en van mijn stiefvader hoef ik helenmaal niks te verwachten. Maar mijn moeder zet alles op LEEFTIJD!

    Dat had ik ook op mijn 11e,maar toen speelde ik nog met barbies,dus vond ik het niet erg.
    Toen ik 12 was groeide ik opeens heel snel op,maar ik mocht niet meer. Dat is normaal.

    Mensen nemen leeftijd serieus omdat kinderen kinderen zijn en die beschermt moeten worden.
    Te snel volwassen worden is niet goed en zeker niet leuk. Misschien wil je nu volwassen zijn,maar over een paar jaar wil je weer een kind zijn,geloof me maar.
    Ik zou nu heel graag weer 11 zijn en onder de bescherming van mijn ouders leven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik bedoel niet rechte van de wet, maar rechte die ik van mijn ouders krijg. Mijn moeder is al best wel koppig qua dinge toestaan, en van mijn stiefvader hoef ik helenmaal niks te verwachten. Maar mijn moeder zet alles op LEEFTIJD!

    Dat is ook logisch. Mijn ouders doen dat ook. En meid, je bent 11. Dat is nog net iets te jong om alles te mogen ofzo. Ik zou me nu gewoon nog geen zorgen erover maken. Het leven is al ingewikkeld genoeg ; ).


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ramos schreef:
    Ach, wat maakt het uit? (krul)


    -

    Welke rechten WIL je dan?
    Gaan feesten, je plat drinken? Geloof me, op je 11de moet je daar niet eens aan denken.
    Je mag zoiets niet van je ouders, omdat ze van je houden en je willen beschermen. En soms klinkt dat inderdaad overbezorgd, maar als je later zelf kinderen hebt zal je hen beter begrijpen.
    Maak je daar niet druk over. Als je 15 bent zul je dagen hebben dat je weer 11 wilt zijn, gwn normaal, zonder al die drama.
    Geloof me.


    Jaybee dude (:

    Fietsbel schreef:
    Stiekem schat ik je door dit topic eerder 10 ofzo.. (cat)

    Eeeeh nouja iedereen is wel eens 11 geweest of wordt 11, het hoort erbij.. Ik vind dat je juist niks te klagen hebt aangezien je ouder wordt geschat.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    -Loopt dreigend op haar af-

    9


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Fietsbel schreef:
    (...)
    9

    -Rent haar achterna- -Probeert Fietsbel te wurgen-

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    EINDELIJK iemand die het snapt! Maar waarom nemen mensen de leeftijd toch zo sirieus?


    Juist omdat je 11 bent. Nu snap je dat nog niet, dat deed ik ook niet en menig ander ook niet... Maar als je over een paar jaar terug kijkt snap je dat echt wel.

    Waarom wil je perse ouder zijn eigenlijk? Dat je tot 2 uur 's nachts buiten rond kan lopen? Je met Jan en alleman naar bed kan? Je je kapot kan zuipen? Je 40 uur kan werken of naar school met heel veel huiswerk? Zodat je de stress van rekeningen hebt? Zo kan ik nog wel een heel lange lijst maken van verantwoordelijkheden waar je nu echt nog niet aan wilt denken hoor....


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Babachka schreef:
    Welke rechten WIL je dan?
    Gaan feesten, je plat drinken? Geloof me, op je 11de moet je daar niet eens aan denken.
    Je mag zoiets niet van je ouders, omdat ze van je houden en je willen beschermen. En soms klinkt dat inderdaad overbezorgd, maar als je later zelf kinderen hebt zal je hen beter begrijpen.
    Maak je daar niet druk over. Als je 15 bent zul je dagen hebben dat je weer 11 wilt zijn, gwn normaal, zonder al die drama.
    Geloof me.


    Mee eens.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Juist omdat je 11 bent. Nu snap je dat nog niet, dat deed ik ook niet en menig ander ook niet... Maar als je over een paar jaar terug kijkt snap je dat echt wel.

    Waarom wil je perse ouder zijn eigenlijk? Dat je tot 2 uur 's nachts buiten rond kan lopen? Je met Jan en alleman naar bed kan? Je je kapot kan zuipen? Je 40 uur kan werken of naar school met heel veel huiswerk? Zodat je de stress van rekeningen hebt? Zo kan ik nog wel een heel lange lijst maken van verantwoordelijkheden waar je nu echt nog niet aan wilt denken hoor....

    Hmhm, inderdaad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ken een meisje, Julie, en ze zit hier ook en is 9. En Romina is ook 11. Wat dan nog, leeftijd maakt niet uit. Ik ben 16 en ik praat heel graag met Romina. En zaterdag spreek ik met een meisje hier van Quizlet af die 13 is?
    Ik bedoel, leeftijd maakt helemaal niet uit, toch?


    Some people make the world special just by being in it

    Fietsbel schreef:
    Stiekem schat ik je door dit topic eerder 10 ofzo.. (cat)

    Wat zijn we weer aardig laura XD


    its always the same road,it just go's on and on..