• God, Ik ging dus voor mijn raam staan want ik wou voelen of het nog regende, staat ineens mijn moeder achter me ;o ik gil dus héél erg luid en maak zo een heel gek kronkelig sprongetje, staat de buurvrouw 2 seconden later voor de deur om te vragen of er iets gebeurd was :Y) & dit is dus al de derde keer vandaag dat ik me zo rot verschiet ;o een keertje bij een foto en toen ik de douche in stapte van mijn handdoek die opeens viel ^^
    Ik denk dat ik nog eens een hartaanval ga hebben want dit lijkt me niet gezond ;o
    nog iemand met zo'n sneaky ouders ? :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Nee, gelukkig niet...
    Maar mijn mama rent altijd achter me de trap op terwijl ze roept: "Ik ga je pakken!"
    En daar kan ik niet tegen, en ren ik hysterisch gillend de trap op...


    You move me ......... Kurt

    Ik schrik zelfs van mijn eigen schaduw.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik schrik zo vaak door van alles en nog wat:Y)

    Bij ons is het eerder andersom, dat ik mijn mama laat verschieten. ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Reassurance schreef:
    Ik schrik zelfs van mijn eigen schaduw.

    Hoe doe je dat? :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zie vaak dingen aankomen, maar wanneer het gebeurd schrik ik me altijd wezenloos.. :x


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    Ik zie vaak dingen aankomen, maar wanneer het gebeurd schrik ik me altijd wezenloos.. :x

    Dat heb ik vooral bij films ofzo ;p maar dan ben ik te nieuwschierig om weg te kijken en verschiet ik toch nog steeds héél erg ;D

    @Reassurance ; dat heb ik ook ontzettend vaak:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Haha ik lig zelfs rustig toe te kijken als de leiding om 2 uur 's nachts als een achterlijk speenvarken rondrent en schreeuwt en doet alsof ze bezeten is. Ik kwam er pas uit toen ze onze tent omver trok -.-


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    xD
    mmijn kat liet meen keer doodschrikken toen ik sliep,ging ie met zen hoofd dicht bij men gezicht en toen ik mijn ogen opende keek ik dus recht in zen gezicht ik gilde het hele huis bij elkaar XD


    Dress me, I'm your manne-quin

    Ja, mijn moeder komt soms als een ninja naar boven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    Ja, mijn moeder komt soms als een ninja naar boven.

    Haha ;p heb ik geluk dat de mijna dat niet doet xd ze maakt wel altijd van die hele gekke dansjes, volgens mij spoort ze niet helemaal:Y)


    We're hiding behind skin that's too tough