• De stelling van vandaag luidt:
    Emo's zijn gevaarlijk voor de samenleving

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Wtf! Dat vind ik echt ziek x) Rusland spoort gewoon niet, het is maar een stijl. Hoe iemand er uit wil zien. Straks mag niemand er meer bij lopen zoals ze willen x) Het zou erg zijn, als er straks nog regels en verplichtingen komen hoe je er wel en niet uitmag zien o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Oneens. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Lol :')
    Oneens.


    -

    Gevaarlijk? Laat me niet lachen. Dat zijn supersympathieke mensen, soms wat neerslachtig maar ach. Je mag ze zeker niet veroordelen, want dat is te stereotyp. Je hebt waarschijnlijk ook andere mensen die wel eens depressief zijn. En de meeste snijden zich niet eens! Ik ben het beu dat ze zeggen dat alle emo's zich snijden. Vroeger dachten ze dat ik emo was en ze zeiden altijd : toon je armen eens, dan kan ik zien hoeveel je je gesneden hebt.'
    Echt ik vind dat zielig als ze dat zeggen. Get a life. Het zijn ook maar mensen.

    ONEENS!!
    Ze zijn hardstikke aardig
    :((


    the end of the world in the night

    Oneens. Iedereen mag zijn wie hij wil.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oneens, het zijn gewoon maar mensjes, ze zijn heus niet gevaarlijk.


    Are you lost?

    Waar zouden ze?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hahaha gevaarlijk?xD
    Nope.


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Carcass zei

    Oneens, het is niet alsof ze de wereld opblazen ofzo, ghehe.


    "POTATOOOOOE!"

    Ghahaha :'D

    nee -.-


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    sorry dat ik het zeg hoor maar dit slaat nergens op. het zijn ook alleenmaar mensen. misschien hebben ze wel iets mee gemaakt dat ze zo zijn. je kan het nooit weten. en hoezo zouden ze gevaarlijk zijn??? en bdw hun haarstyl is wel heel erg cool. sorry dat had er niks mee te maken. maar er zijn meer 'normale'mensen dan emo's dus als er echt iets zou gebeuren zijn er meer'normale'mensen om er iets tegen te doen. ik vint het gewoon onzin als je zoiets denkt. dat emo's gevaarlijk zijn dan he.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het niveau van de stellingen daalt met de dag. (cat)
    Oneens dus.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.


    Als ze geen zelfmoordneigingen krijgen
    en een hele markt opblazen
    of een vliegtuig laten neerstorten
    zie ik het probleem niet...


    How y'all doin'?

    LOL.
    Dan is iedereen gevaarlijk voor de samenleving.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."