• Ik zit dus met me knie en eigenlijk ging ik vanmorgen naar de dokter. Mijn eigen dokter is op vakantie, dus ik had helemaal geen zin om bij zo'n vreemde te moeten gaan zitten in mijn onderbroek. Komt mijn moeder aan om zeven uur: "Je moet naar de dokter!" "Nee." Ben ik verder geslapen lol.
    Ik maak wel een keer een afspraak overdag, ben niet gek om zo vroeg mijn nest uit te gaan. Ik vind dat echt achterlijk, muh.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hahaha, ik ga echt niet voor een dokter zo vroeg mijn bed uit. Zelfs niet als hij bij mij zou komen.


    your eyes are like stars in the night.

    Hahahaha, dat is gewoon slim. Mijn moeder zou me dan vet vaak opnieuw wakker maken, denk ik. Maar het is inderdaad stom om zo vroeg naar een dokter te gaan. (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 11:28 ]

    Ik moet ook nog naar de dokter voor mijn enkel, maar ik heb telkens geen zin om die afspraak te maken, want dan weet ik gewoon dat ik vroeg mijn nest uit moet in de vakantie :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga gewoon 's avonds na het eten :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Poseidon schreef:
    Hahaha, ik ga echt niet voor een dokter zo vroeg mijn bed uit. Zelfs niet als hij bij mij zou komen.


    Smiling but close to tears.

    Daar heb ik niet zoveel problemen mee , om bij een vreemde dokter zonder broek te zitten :D


    It’s psychological warfare.

    Ik had gewoon gegaan. Afspraak is afspraak. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Recovery schreef:
    Daar heb ik niet zoveel problemen mee , om bij een vreemde dokter zonder broek te zitten :D

    Dit moet niet vervelend overkomen, maar dit klinkt echt alsof je de dokter gebruikt voor een batsbeurt.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dit moet niet vervelend overkomen, maar dit klinkt echt alsof je de dokter gebruikt voor een batsbeurt.

    En das echt heel twisted bedacht. ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou gewoon geweest zijn dan was je er al vanaf.


    Keep on smiling

    Appelmoes schreef:
    (...)
    En das echt heel twisted bedacht. ô.o

    Wat bedacht? o.o -dumbface-


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dit moet niet vervelend overkomen, maar dit klinkt echt alsof je de dokter gebruikt voor een batsbeurt.


    Het is een dokter, een dokter is veel meer gewent dan blote billen :) je moet realistisch blijven :)


    It’s psychological warfare.

    Recovery schreef:
    (...)

    Het is een dokter, een dokter is veel meer gewent dan blote billen :) je moet realistisch blijven :)

    Ik blijf ook realistisch, en dat hij veel gewend is wil nog niet zeggen dat ik het niet erg zou vinden. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Appelmoes schreef:
    Ik had gewoon gegaan. Afspraak is afspraak. :')

    Open spreekuur


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.