• het is eigenlijk heel beschamend.

    kijk, ik ga volgende week naar frankrijk met een vriendin en daarna moet ik natuurlijk weer naar school. alleen scheer ik mijn benen nog niet. ik heb toen ik 12 jaar was wel eens hints proberen te geven aan mijn moeder zovan: 'het is niet zomooi, mijn benen'.
    maar mijn moeder heeft het niet begrepen. mijn zus had ook van de ene dag op de andere dag kale beentjes, maar ik weet dus niet of ze het zelf heeft gevraagd, of dat mijn moeder er mee kwam.
    het probleem ligt dus bij het frankrijk gedoe en het zomer gedoe. het is mooi weer, dus ik wil graag korte broekjes aan.
    hoe hebben jullie dat gevraagd/gedaan?
    zou ik het wel vragen of niet?


    voor de vraag; waarom zou je het vragen

    ik heb geen zin om met mijn moeders scheermesje te gaan scheren, en ik durf niet alleen naar de winkel te gaan.

    en op welk moment moet ik dat dan doen? ;o
    haha, ik maak het jullie wel heel moeilijk he? ik maak me nou eenmaal snel zorgen.

    jeeeeeeuj, ik heb het gedaan
    (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 11:59 ]


    EGYPTIAN GOD

    Ik heb het gewoon gedaan, maar het is beter om het gewoon aan je moeder voor te leggen. Zeg gewoon dat je je benen liever wilt scheren nu je naar Frankrijk gaat, dat begrijpt ze vast wel.


    Your make-up is terrible

    Waarom zou je het vragen? Ik zei wel tegen mijn mama van 'ew, beenhaar!' en toen bedacht ik dat het eens tijd werd om te scheren. Ik vind dat je ouders daar verder niks over te zeggen hebben als jij je benen wilt scheren.


    your eyes are like stars in the night.

    Gewoon vragen : )


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn moeder heeft er nooit wat over gezegd eigenlijk. Ik pakte gewoon zonder het te vragen het scheermesje onder de douche.
    Ik vind verder ook niet echt dat zij daar wat mee te maken heeft ofzo. Als ik mijn benen wil scheren, doe ik dat gewoon.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het wel aan je moeder vragen, het is nou niet echt heel erg eh.. fris om je te scheren met het scheermesje van je moeder/zus.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb na veel zeuren mijn moeder overgehaald, ik ga het donderdag doen want vrijdag ga ik narr italie

    Ik heb gewoon het scheermes van mijn moeder genomen en dat wist ze niet. Nu weet ze het wel al.


    Keep on smiling

    mijn moeder zei ineens zo tegen mij: hé heb je je benen geschoren?
    ikzo: ja, hahaha.
    maarja, vraag gewoon? Waarom zou het niet mogen?(krul)


    Smiling but close to tears.

    Neem gewoon een scheermesje en als er geen zijn, vraag aan je moeder of ze scheermesjes kan kopen dat je je benen wil scheren. Ze zal dit zeker en vast begrijpen.


    It’s psychological warfare.

    Ik doe het gewoon. :') Wat is er mis mee? Houthakkers kappen ook de bomen? Dus kappen wij ons oerwoud. Haha


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb heel erg lang bezig gezeten dat ik het lelijk vond enal, en toen vond zij het te vroeg, dus toen begon ik dat iedereen dat deed, en dat het vies was enal. Als je blijft zagen, laat ze het wel toe, gewoon verdrietig kijken dan!, haar moederhartje smelt! :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb dat samen stiekem met een vriendin gedaan. Het was bij haar thuis en we hadden allebei scheerschuim (of hoe noem je dat?) op onze benen. Plots roept haar moeder: "Esther! Er is telefoon voor jou!" en zij roept terug: "Ik bel straks wel terug!" die moeder: "Nee! Dit is al de tweede keer dat ze belt, dus je komt NU opnemen!" en hahaha, mijn vriendin met haar benen helemaal wit naar de telefoon, je had het gezicht van haar moeder moeten zien. :'D

    Dus; gewoon doen en je hoeft het niet te vragen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    "Mam, ik vind m'n benen harig. Mag ik ze scheren?"
    Zo heb ik het gedaan. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Gewoon doen, het is maar scheren..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    No big deal toch? Ik heb het niet eens gevraagd, gewoon gedaan!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 15:03 ]


    You are beautiful, you are love.