• Ik verveel me, en het viel me op :9~
    En ik meen het. Geloof je me niet? Scroll naar beneden en aanschouw, ik own de top 5 _O_

    Oke om het toch nog een nuttig topic te houden, wie heeft er wel eens in de top 5 gestaan?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    Maar kun je dan mensen buiten quizlet op kudo's vragen? Dat is wel een beetje slecht dan xO

    buh je kan op msn enzo vragen maar ik heb familie, en klasgenoten op msn en ik ga hun dat niet vragen want dan weten ze meteen dat ik hierop zit en gaan ze me stalken D: en de Q'ers die ik op msn heb daar praat ik niet zo veel tegen alleen tegen Lotte, Ceren en Sam (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    buh je kan op msn enzo vragen maar ik heb familie, en klasgenoten op msn en ik ga hun dat niet vragen want dan weten ze meteen dat ik hierop zit en gaan ze me stalken D: en de Q'ers die ik op msn heb daar praat ik niet zo veel tegen alleen tegen Lotte, Ceren en Sam (nerd)
    Dus het kan wel? Ik denk dat, dat een foutje is, want zo kun je natuurlijk, met de juiste contacten, vet makkelijk in de top stories van vandaag komen. Dat is ook niet de bedoeling :P


    Life is hard and then we die

    Ik heb er al enkele keren ingestaan. :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    @Sandra & Annick
    ewa ik ben vandaag ongeveer 10 minuten op twitter geweest en ik heb daar niet om gevraagd hoor (cat)

    Weet ik :3 Ik volg jou. Maar ik vind je nog steeds lief hoor


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Not me :S

    Taken schreef:
    (...)
    Weet ik :3 Ik volg jou. Maar ik vind je nog steeds lief hoor

    Dan moet je niet zomaar zeggen dat ik daar vandaag om gevraagd heb want dat heb ik niet(cat) Ik ben al 3/4 dagen afgekickt van twitter.(cat)(cat)(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dus het kan wel? Ik denk dat, dat een foutje is, want zo kun je natuurlijk, met de juiste contacten, vet makkelijk in de top stories van vandaag komen. Dat is ook niet de bedoeling :P

    Ja oke als je Quizletter op msn hebt kun je dat vragen ja, want ik denk niet dat iemand dat zo snel aan familie, en klasgenoten enzo gaat vragen. Iig ik vraag dat niet aan hun want dan gaan ze ten eerste heel dat verhaal schrijven, en ten tweede al mn berichten op het forum lezen haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ook net na middernacht.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja oke als je Quizletter op msn hebt kun je dat vragen ja, want ik denk niet dat iemand dat zo snel aan familie, en klasgenoten enzo gaat vragen. Iig ik vraag dat niet aan hun want dan gaan ze ten eerste heel dat verhaal schrijven, en ten tweede al mn berichten op het forum lezen haha. (krul)
    Ach nja, het gaat mij er meer om dat mensen gewoon ingelogd moeten zijn op quizlet om een kudo te kunnen geven. Want anders kun je mensen van buiten quizlet vragen, en dan wordt het heel makkelijk om in de top stories te komen. Gewoon een klein beetje spammen op twitter, hyves, facebook, weet ik het, en voila. Ik zeg niet dat jij dit doet hoor, maar het zou kunnen gebeuren.
    Al met al, blij dat dit gebeurd is. Hebben we weer wat geleerd over kudo's :Y)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ach nja, het gaat mij er meer om dat mensen gewoon ingelogd moeten zijn op quizlet om een kudo te kunnen geven. Want anders kun je mensen van buiten quizlet vragen, en dan wordt het heel makkelijk om in de top stories te komen. Gewoon een klein beetje spammen op twitter, hyves, facebook, weet ik het, en voila. Ik zeg niet dat jij dit doet hoor, maar het zou kunnen gebeuren.
    Al met al, blij dat dit gebeurd is. Hebben we weer wat geleerd over kudo's :Y)

    Ik had dat een week geleden ofzo gedaan maar dat helpt niet eens want daarna ga ik weer 483949 andere dingen zitten tweeten waardoor mensen dat bericht nieteens meer zien(krul) En ik doe amper aan hyves, facebook etc. En je gaat niet dood als je er niet in staat ofzo dus wrm die moeite doen om iedereen een bericht te sturen haha. Als je het bovenaan je verhaal zet helpt het ook gwn -gayhand- maar ik vind het gewoon lauw dat ik heel die top 5 own vandaag :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ach nja, het gaat mij er meer om dat mensen gewoon ingelogd moeten zijn op quizlet om een kudo te kunnen geven. Want anders kun je mensen van buiten quizlet vragen, en dan wordt het heel makkelijk om in de top stories te komen. Gewoon een klein beetje spammen op twitter, hyves, facebook, weet ik het, en voila. Ik zeg niet dat jij dit doet hoor, maar het zou kunnen gebeuren.
    Al met al, blij dat dit gebeurd is. Hebben we weer wat geleerd over kudo's :Y)

    Ehm 1 ding he... Wat als iemand nou meerdere account heeft? En dan wel tig keer op zichzelf stemt? Ik bedoel dan is het ook lekker makkelijk om in de top 5 te komen!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ehm 1 ding he... Wat als iemand nou meerdere account heeft? En dan wel tig keer op zichzelf stemt? Ik bedoel dan is het ook lekker makkelijk om in de top 5 te komen!

    Dat gaat niet eens want het is per ip-adres toch? xd Anders maakt iedereen meteen 74384939 accounts aan haha(krul)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 19:44 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik nog niet:S

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Dat gaat niet eens want het is per ip-adres toch? xd Anders maakt iedereen meteen 74384939 accounts aan haha(krul)
    Jep, het is per IP adres. Dus dat is inderdaad niet mogelijk.


    Life is hard and then we die

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Dat gaat niet eens want het is per ip-adres toch? xd Anders maakt iedereen meteen 74384939 accounts aan haha(krul)

    Owké x) Weet je, ik hoop dat we met het verhaal op 15Together ook zo ver komen dat we in de top 5 staan. 8D